Saturday, June 2, 2007

ΤΟ Ε.Σ.Υ ( ΔΕ ) ΝΟΣΕΙ ( ΠΑΝΤΑ)


[H ωρα περνάει, ο υπομονετικός γιατρούλης έρχεται για Τρίτη φορά. Το απόκοσμο μουγκρητό μου σκίζει τη νυχτερινή σιωπή για μία ακόμα φορά…]


-Ευθανασίααααα……
- ( Σιγουρα γελάει από μέσα του το καθίκι…) Δεν επιτρέπεται η ευθανασία βρέ κουτό στην Ελλάδα, έλα, θα ζητήσω να σου κάνουν μία κανονικη ένεση ακόμα να δείς πως θα κοιμηθείς σαν πουλάκι..
-( Κλαίγοντας)…και γιατί δεν επιτρέπεταιαιαιαια…εγώ θα πάω στο Συμβούλιο Επικρατειααααας, φέρε μου τα χαρτιά να υπογράψωωωωω, βοήθειααααα, βοήθησέ με να πεθάνωωωω..

Έρχεται βουρκωμένη η νοσοκόμα με την ένεση που της ζήτησε…μου την κάνουν, περνάει ένα τέταρτο…τίποτα…η κατάσταση φτάνει στο απροχώρητο…ξαναζητάω το γιατρό..θα τα παίξω όλα για όλα..

-( Τον κοιτάω βαθειά στα μάτια…) Κοίταξε να δείς, και μόνο που σου μιλάω τώρα είναι θαύμα. (μπά, σά να συγκινήθηκε λίγο..) Κοπέλα έχεις, δεν έχεις?? Ίσως έχεις και αδερφή, πές μου, με το χέρι στην καρδιά, έτσι θα τις άφηνες να υποφέρουν?
Πονάω έντονα και συνέχεια, δε σταματάει ούτε ένα δευτερόλεπτο, ξέρω πως ο κύριος Μ. θέλει να με δεί όρθια μία ώρα αρχύτερα αλλά δε γίνεται, εσύ καταλαβαίνεις, δεν είμαστε όλοι οι οργανισμοί το ίδιο, άς βγάλω και καλοκαίρι εδώ μέσα, δε μ’ενδιαφέρει, δεν αντέχω…ξαναβάζω τα κλάματα κι εκείνος δείχνει να έχει χάσει λίγο από την αυτοπεποίθησή του…
-Η ενεσούλα τώρα δε σου έκανε τίποτα?


-ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ κι από πάνω???? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ, νερό έβαλες μέσα και νομίζεις ότι είμαι καμιά ηλίθια για να μασήσω???
( Αρχίζω να σκούζω σά γουρούνι που το πάνε στο σφαγείο)…θα βγω από δώ μέσα και θα δείτε τι θα πάθετε, εντάξει να έχετε οδηγίες αλλά όχι και να με κοροιδεύετεεεε, αύριο κιόλας θα πάρω στο Μάκηηηηη…
Δεν το πιστέυω, έχει αρχίσει και πτοείται, λίγο ακόμα και μου φαίνεται θα την κερδίσω τη μορφινούλα μου…. Φεύγει σκεπτικός και σε λίγο ο γκέι και τρελό γέλιο νοσοκόμος έρχεται να μου σφυρίξει πως τσακώνεται στο τηλ. με το γιατρό μου! Κερδίζουμε! Είναι τόσο χαρούμενος όσο κι εγώ, πρέπει να είμαι ο μοναδικός gay friendly ασθενής εκεί μέσα και αυτός ΤΟ κέφι!

Μισή ώρα μετα…τίποτα…ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.
-Μανούλα θα πεθάνω, έ???
-( Πετάγεται αλαφιασμένη) Τι λές κοριτσάκι μου???
-Μανούλα δεν αντέχω άλλο, το ξέρω, πονάω φρικτά, το νιώθω πως δε θα ζήσω πάνω από μισή ώρα…
-( Βουρκωμένη) Αγάπη μου...θα περάσει καλό μου, να, κοίτα να δείς, δίπλα είναι μία κοπελίτσα που έβγαλε σκωληκοειδίτη και ενώ υποφέρει δε θέλει την ένεση γιατί φοβάται τις βελόνες! Κοίτα εκεί θάρρος!
- ( Το μάτι μου γυαλίζει σαν τον Ανέστη Βλάχο όταν έβλεπε γυμνή γάμπα στις ταινίες…) Τι??? Δεν τη θέλει??? Μανούλα, εγώ, ΕΓΩ τη θέλω!! Πήγαινε πές της να κάνει ότι τη θέλει και ότι εμπιστεύεται μόνο εσένα και μετά θα της την αγοράσουμε!! Εγώ θα πληρώσω, ότι θέλει! Σε ικετεύω μανούλααααα…
--( Την έχει πιάσει κλαυσίγελως..) τι λές αγάπη μου, είσαι με τα καλά σου??? Γίνονται αυτά???
-Σε παρακαλώωωω, μάνα είσαι εσύ ή Μήδειααααα, είσαι η τελευταία μου ελπίδαααα, μη μ’αφήνεις μανούλα, όχι κι εσύ…σε εκλιπαρώωωω… πεθαίνωωωω…( όλα αυτά τα λέω μουρμουριστά, όχι φωναχτά, για να μπείτε στο κλίμα δηλαδή..)
-( Την παίρνουν τα ζουμιά, καλό αυτό..) Μωρό μου…τί δε’θα δινα να το περνούσα εγώ…το ξέρω πόσο υποφέρεις..άν γινόταν να στο’παιρνα θα το’παιρνα…αφού το είπε ο γιατρός καλό μου, θα πονάς…κλαίει γοερά τώρα..

Και ξαφνικά…αίμα..πολύ αιμα..στο κρεβάτι μου…φρικάρουμε και οι δύο, έρχονται αμέσως γιατρός και νοσοκόμος πανικόβλητοι…η μανούλα αρχίζει να τους φωνάζει…ο νοσοκόμος μονολογει «Να’ναι η περίοδος, σάμπως είχα και ποτέ ο δύστυχός να ξέρω???, πουτάνα ζωή…»…εγώ μουρμουρίζω βρίζοντας ακόμα την πουτάνα που ΤΟΛΜΑΕΙ να μη θέλει την ένεση…μια ομορφιά!

5 Λεπτά μετά ο γιατρός ανακουφισμένος…
-Ούφ, η περίοδός της είναι, δόξα τω Θεώ…
-Μα είχε λίγο πρίν χειρουργηθεί …(η μαμά μου) Και τώρα?? Αυτό το καημένο πονάει ούτως η άλλως πολύ με την περίοδο, γίνεται να της την κόψουμε???
-Ε όχι δά (ο γιατρός), ήρθε νωρίτερα γιατί έχει πάρει του κόσμου τα φάρμακα…τι να γίνει, θα το υποστεί κι αυτό…
-Ε όχι κι αυτό, δηλώνω ήσυχα, εγώ θα βρώ έναν τρόπο να πεθάνω, πρίν ξημερώσει, ειλικρινά τελείωσε…αν έχω και περίοδο δε θα αντέξω τις επόμενες μέρες, αυτό ήταν…( ο νοσοκομάκος μου χαιδεύει συμπονετικά το χέρι σχολιάζοντας:
«Εμ βέβαια, έτσι είναι αγάπη μου, άλλες τα γένια πεθυμούν κι άλλες που τα’χουνε τα φτυούν…να μπορούσα να σου την πάρω εγω την περίοδο κοριτσάρα μου, η Λούση που ξύρισε το μούσι θα έτρωγε τη σκόνη μου…αχ αχ αχ…)
-Όχι…, η ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ορθώνει το ανάστημά της και κοιτάζει στα μάτια το νεαρό γιατρό.Το παιδί μου θα πεθάνει, το βλέπω. Ξέρω πως πονάει. Δε θέλω να υποφέρει κι άλλο και δε με νοιάζει. Παίρνω εγώ την ευθύνη πείτε στον κύριο Μ..Κάντε ότι χρειάζεται για να ανακουφιστεί. Σας παρακαλώ. Τώρα.

Ο γιατρούλης υποχωρεί κι αυτός…το βλέπω κυρία μου τόση ώρα ότι υπάρχει θέμα, δεν είμαι στραβός, έχω ενοχλήσει τον κύριο Μ. πάνω από 7 φορές…( έτσι, μη σώσει να κλείσει μάτι όπως εγώ, σκέφτομαι με κακία...), πρωτοβουλία δε μπορώ να πάρω αλλά αφού η ευθύνη δική σας…και τώρα με την περίοδό της…ναι, θα ετοιμάσω ένα κοκταιηλ…ναι…να ηρεμήσει….ναί…(άντε φέρτο ναι και ναι, κόλλησε η βελόνα..)

Περιττό να σας πώ πως κοιμήθηκα έτσι όπως λαχταρούσα μέρες …για 4 ολόκληρες ώρες !! Και τις επόμενες μέρες υπέφερα πάρα πολύ αλλα το συγκεκριμένο χάλι δε θα το ξεχάσω ποτέ! Α, ήρθε και το συνεργείο του Μάκη στο νοσοκομείο, ορκίζομαι δεν τους φώναξα εγώ αν και όλο το προσωπικό με κοίταξε καχύποπτα γιατί έσκασαν την επόμενη μέρα! Ο γιατρός μου νευρίασε πολύ-πολύ-πολύ, κι όμως, ακόμα και σήμερα που τον βλέπω μέρα παρα μέρα δεν παραλείπω να του υπενθυμίζω πως όντως δεν την πάλευα εκείνη τη νύχτα…και πώς μια χαρά αναρρώνω, δεν έπαθα και τίποτα με τη γαμωένεση…( Μεταξύ μας νομίζω πως έχει συνειδητοποιήσει το σφάλμα του, γιατί μόνο γελάει, καληνυχτούδια!

56 comments:

patsiouri said...

Και όπως όλοι οι βραβευμένοι...i want to thank my period...without her i would be dust in the wind...oh, i love you!

marilia said...

Τελικά... θα σου πω ό,τι ακριβώς σκέφτομαι! Μα, αυτολεξεί, λέμε τώρα: "Χαζοβιόλα!!!" μετά χαχανητού, βεβαίως βεβαίως! :):):):):)):):):):)

Ελπίζω τώρα να είσαι καλά και να μην πονάς, ε! Φιλάκι κι αγκαλίτσα! Ματς!

Σπιτόγατος said...

gay friendly ασθενής;;;
Ε αυτό είναι! Τα είδαμε όλα;
Θα με συγχωρέσεις που τόση ώρα που διαβάζω το δράμα σου έχω ξεπατωθεί στο γέλιο;
Ελπίζω να μην πονάς πια, γιατί θα βρίζεις κι εμένα που γελάω...αλλά τι να κάνω; Ψέματα να πω;
Φιλάκια!

Katerina ante portas said...

Post με θέμα την..περίοδο δεν ματαξανάγινε! Περιοδικό ποστ!

Anonymous said...

θεά η μαμά όμως!!! ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ. ένα έχω να πω: είσαι ένα γκέι φρέντλυ νοσοκομειακό τζάνκι φρικ. φιλιά πολλά και γρήγορα ανάρρωση (άντε ακόμα;). χχχ.

An-Lu said...

Κοριτσάρα μου, απ ότι βλέπω τους τρέλανες όλους εκεί μέσα!
Δεν πονάς όμως πιά ε;
Φιλούνια και σιδερο-διαμαντένια!

~~kindergarden teacher ~~ said...

ΧΕΧΕΧΕ ΘΑ ΑΚΟΥΝ ΠΑΤΣΙΟΥΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΣΕΙΣΣΣΣΣΣΣΣ ΧΑΧΑΧΑ
πατσιουρακι ολα καλα τωρα;΄
δεν αντεχω να σε ξαναδιαβασω ..να πονάς οκ;

APOTINEDRA said...

Πολύ γέλιο το συγκεκριμένο ποστ..πόνεσα την κοιλιά!

Anonymous said...

enw eimai poli xalia afti tin stigmi, s'efxaristw giati m ekanes kai gelasa nevrika... ston Anesti Blaxo me tin gampa. Pethana sto gielio...
Tha sto xrwstaw!

cindaki said...

Άντε βρε κοριτσάρα μου, να πάψεις να πονάς επιτέλους!

Να γελάς, όσο μπορείς να γελάς!

MTdoggie said...

επρεπε να ημουνα εγω γιατρος σου, θα σε ειχα ποτισει με μπολικα υπνωτικα απο το πρωτο δειγμα παραπονων, οχι για να ανακουφιστεις αλλα για μην τρεχω καθε τρεις και λιγο για να δω τι εχεις!!!μαλλον ευτυχως που δεν εγινα γιατρος????και η δολια η μαμα σου μια ωτοασπιδα δεν εβαζε να ησυχασει? να μην σε ακουει και σπαραζει η καρδια της?πω πω τιγκα στην συμπαρασταση ειμαι για την ταλαιπωρια που περασες!!αλλα νιωθω και τους γιατρους παραλληλως, τι θα περασαν ξεροντας οτι εχουν εναν ασθενη που δεν αντεχει τον πονο.μακαρι να μην ξαναπερασεις τιποτα τετοιο!

tzotza said...

ax dear mou..
τι γελιο ειναι αυτο βραδυατικα!!! να'σαι παντα καλα και ολα αυτα να ειναι μονο περαστικα!!! :))))

ξερεις ομως,αμφιβαλω αν κανενας γιατρος καταλαβαινει ακριβως τι πονο ο καθενας περναει αν δεν το εχει περασει και εκεινος..ετσι δεν ειναι?αρα ειχες δικιο!!! :))

αυτη η σκεψη παντα μπαινει στο νου μου οταν πηγαινω στον γυναικολογο μου και μου λεει πριν παρει το δειγμα για το τεστ παπ, 'δεν ειναι τιποτα καλε..ενα τσιμπιματακι θα αισθανθεις..'..what???εχεις και εσυ ενα you-know-what και δεν το ξεραμε???!!!καλα, για το φυσιολογικο τοκετο δεν το συζητω!!!
φιλια καλη μου!!!!

unlearn... said...

Ε είσαι ενα παλαβό ζιζάνιο λοιπόν ε?
Πω πω χαίρομαι που δεν είμαι νοσοκόμα ή γιατρός...χιχιχιιι!

Ο νοσοκόμος όμως όλα τα λεφτά!Τι γέλιο έριξα...ατομάρα!

χεχε

φιλια*

Anonymous said...

Είσαι φοβερή!!Kαι όταν διάβασα το 1ο επεισόδιο έλεγα δεν υπάρχει καλύτερο!! Να περιμένω και 3ο ακόμα πιο ξεκαρδιστικό?!

R2-D2 said...

Χα, χα! Πολύ μου είχαν λείψει τα post σου! Άργησα λίγο να το διαβάσω, αλλά το ευχαριστήθηκα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Τελικά patsiouraki μου, βρήκαν το διάολό τους οι άνθρωποι..
;-)
΄Ομως, τώρα είμαι σίγουρη πως είσαι πολύ πολύ καλύτερα, έτσι;

Γλαρένιες αγκαλιές

Άρης said...

Δεν ξέρω αλλά το βρίσκω απαράδεχτο στην εποχή μας να πονάς και μάλιστα μετά από επέμβαση …. Καλά τους έκανες άμετε στο διακα, πάμε καλά να υποφέρουμε από πόνο και να μην δίνουν τίποτα σωστό που να βοηθήσει …

Φιλούμπες

Anonymous said...

Δεν ξέρω κοπέλα ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα υγείας που είχες και πέρασες τόσους πόνους...για ένα κοκτέιλ κι αυτός ο γιατρος Μ έκανε ολοκληρο θέμα πια...?
Ο πόνος είναι άσχημο πράγμα , τέλος πάντων απο τώρα και στο εξής σιδερένια κι αν ποτέ γεννήσεις ζήτα ολική νάρκωση
Φιλάκια

patsiouri said...

-Μαριλία μου δέ διαφωνώ καθόλου, μπορώ να στα κάνω τσουρέκια σε χρόνο μηδέν σε περίπτωση ανάγκης, καλημερούδια!

-Γατούλη γέλα όσο θές, άλλωστε τα'χεις περάσει κι εσύ! Μιά χαρά είμαι τώρα, μόνο όταν ξανοίγομαι γιατί είμαι και ανυπόμονη πονάω..

-Κατερίνα μου είχε κάνει και η ψιλικατζού ένα πόστ, με θέμα τους πόνους τις περιόδου, μιλάμε συμμετείχαμε πάνω από 60 άτομα για να ανακυρήξουμε το πιό καλό παυσίπονο, τελικά φιναλίστ 1 ήταν το felden! ( Αν έχετε καμία καινούρια πληροφορία εδώ είμαστε!)

-Keim...ώ...πόσο σ'υχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

-An Lu μου όχι, άντε κανα διωράκι την ημέρα να με ταλαιπωρεί και αυτό όταν έγώ κάνω μαλακία! Ας όψεται ο κύριος Μ, 3 μήνες για ανάρρωση μου είχε πεί!
Ακόμα δέ μπορώ να σχολιάσω, σε διαβάζω πάντως, άν θέλω κάτι θα σου γράψω στη wordpress!


-Σεβάκι...το επόμενο δέ θα έχει σχέση με πόνους, promise! 20 μέρες εγχειρισμένο κλείνω σήμερα! Το μικρούλι σου πώς πάει??? Φιλιά πολλά!

patsiouri said...

-Από την έδρα: Από τα γέλια πόνεσε η κοιλίτσα ή συνειρμικά??? Να'σαι καλά!

-Μαράκι μου τί έγινε κοριτσάρα μου?? Mail και γρήγορα, φιλάκι στο μουτράκι!

-Σοφούλα αμ πώς, δέ γελάω?? Γι αυτό πεθαίνω στους πόνους! Αξίζει τον κόπο όμως!

-Mt doggie, ψυχρό πλάσμα, μου φαίνεται θα ήσουν τέλειο ζευγάρι με το doctor Death!! Να το κανονίσω??? Έλα μαζί μου μεθαύριο που θα πάω να μου αλλάξει γάζες!

-Τζότζα, είσαι φίλη!! Πές τα!! Όσο για τους τοκετούς, μάλλον πρέπει να οργανώσουμε ένα debate να μας πείτε επιτέλους την αλήθεια εσείς οι μαμάδες γιατί οι απόψεις διίστανται τρομακτικά!

--Unlearn ήταν γαμώ τα παλληκάρια και χαραμίζεται εκεί μέσα, άνετα θα μπορούσε να κάνει ένα τριωράκι stand up commedy μόνος του, άνετα!

patsiouri said...

-Παπί...ναί, να περιμένεις...δέ σας έχω περιγράψει το καλύτερο ακόμα, τις συγκρατούμενές μου!!!Χίλιες φορές οι πόνοι να ξέρεις!

-R2d2!!!!!Κι εσύ μας έλειψες, πώς πάει??? Εκκλησία, Λε πά και το κακό συναπάντημα??? Όταν σας φέρουν και την Ελίνα Κωνσταντοπούλου ρίξε σύρμα Σιδεράτο!

-Πολύ πολύ καλύτερα Γλαρένια μου, ευχαριστώ, περπατάω και λιγάκι, ανταποδίδω τις αγκαλιές!!

-Εντροπιάκι μου ένα δίκιο το'χε, γιατί έπαιρνα πολλές μέρες μορφίνη και έπρεπε κάποια στιγμή να κοπεί για να αρχίσει να λειτουργεί ο οργανισμός, αλλά έλεος τώρα, μία μέρα πάνω μία κάτω, γιατρός δέν είμαι αλλά πόσο να βλάψει πιά!

-Τρελλοφαντασμένη μου μου έκοψαν ένα κομμάτι παχύ έντερο και το έβγαλαν μαζί με ένα απόστημα, τη σκωλεικοειδίτη και -παραλίγο-την ωοθήκη δεξιά! Πονάει και η τομή έξω από τα ράμματα, είναι ΠΕΛΩΡΙΑ και κάθετη, αλλά περισσότερο με σκίζει η δουλειά που έγινε μέσα!

Την αναισθησία τη θεωρώ αυτονόητη, αλλά βλέπω πως τελικά το μετά είναι το πρόβλημα, όχι μόνο το γεγονός! Σ'ευχαριστώ!

patsiouri said...

Εντροπίααααα! Τί έπαθε καλέ το μπλόγκ σου??? Δέ με βάζει μέσαμε τίποτα!

ανεστης said...

Αντε πια, ακόμα πονάς; τι στο καλό, γενική αντικατάσταση; ρομποκόπ σε κάνανε;

BeBe said...

Μετά από τόσο πόνο και να γράφεις έτσι...τι να σου πω κοπέλα μου. Σε θαυμάζω ειλικρινά.
Εύχομαι τα καλύτερα, γρήγορη ανάρρωση με πολύ γέλιο.
Gay friendly...ααχαχαχαχαχαχαχα.
Θεϊκό post.. :):):)

Anasazi said...

Α ρε patsiouri! Σκίζεις!

K-Top said...

Το μαλάκα το γιατρό! Αν ήθελε παραπάνω λεφτά ας τα ζητούσε! Ξεπούλησε όλους τους μπλόγκερς που συμμετείχαν! Τι του έταξεεεεες???

ΥΓ. Και για να καταλάβετε για τι μιλάω, ο γιατρός είχε λαδωθεί από ομάδα ύπουλων μπλόγκερς οι οποίοι επιθυμούσαν να πονάς για να γελάνε με τις ιστορίες σου.

Anonymous said...

pane des diakritika...

patsiouri said...

-Βρε Ανέστη, 2 μήνες πλήρη αποκατάσταση μου είπε ο άνθρωπος, κι αυτό επειδή έίμαι αδύνατη, άν ήμουν παχουλή ακόμα στο κρεβάτι θα ήμουν λέει!
Εκει μέσα όμως ήμουν όντως ρόμποκοπ, 3 καλώδια κάτω, τρία δεξιά-αριστερά, ένας φριχτός γάτζος στο δεξί ρουθούνι, καθετήρες, οροί, όλα τα καλά!

-Bebe σιγά, τόσο δυνατός δέν ξανάρθε, ευτυχώς! Ε, αυτογνωσία, κατάλαβα πόσο γελοία έγινα, καταλαβαίνεις...

-anasazi!!Έξω κι εσύ! Τί καλά! Τί σας κάνουν εκεί μέσα????? Να προσέχεις!

-Atron...γράψε κάτι με θεωρίες συνωμοσίας, το'χεις, το'χεις!!

-Μαράκι σου'ρχομαι!

Vafman said...

patsiouri nomizo oti to ekanan epitides gia na apoktisoun dimosiotita.... ase pou den me pitheis oti to synergio tou maki emfanistike tyxaia.... :)

€lisavet said...

Άντε καλή ανάρρωση και να βλέπεις πάντα έτσι, τη θετική και αστεία πλευρά των πραγμάτων! Φιλιά!

tink said...

ρε πατσιούρι σίριουσλι τώρα,

μήπως ο γιατρός σου είναι σαδιστής και την έβρισκε με τον πόνο σου; για τσέκαρε το μια ρε φίλε..

patsiouri said...

-vafman ήταν όντως εκπληκτική η σύμπτωση! Το συνεργείο εκανε ρεπορτάζ για κακή συντήρηση του κτιρίου, εδώ που τα λέμε δέν είχαν άδικο, όταν εμφανίστηκαν όμως μέχρι κι εγώ έπαθα σόκ!

-Thanks elisavet! Μιά χαρά τα πάω, ευτυχώς, απλά ήμουν υπερκινητική ούτως η άλλως και έχω φρικάρει, κοντεύω να πάθω ιδρυματισμό τόσο καιρό!

-Tinky, δέν ήταν κάν παρών! Τηλεπαθητικός σαδιστής υπάρχει??? Μάλλον ήθελε να με σουτάρει όρθια μιά ώρα αρχύτερα, δέν τους περισσεύουν και τα κρεβάτια, αλλά τί να του κανω κι εγώ!

annamaria said...

Συγχωρα με αλλα στα ματια μου υπαρχουν μονο αυτες οι λεξεις
"Μωρό μου…τί δε’θα δινα να το περνούσα εγώ…το ξέρω πόσο υποφέρεις..άν γινόταν να στο’παιρνα θα το’παιρνα…"

snikolas said...

Πω πω… σκότωμα θέλεις! Ένα άτομο έχει τρομοκρατήσει τόσο κόσμο!!! :p

industrialdaisies said...

Ααααααχ, Πατσιουράκι, από τη μία έχω φρικάρει που πέρασες τέτοιο πράγμα. Από την άλλη έχω πεθάνει στο γέλιο που διαβάζω όλα τα drama queen κόλπα σου για να φορτώσεις ενοχές όποιον κυκλοφορούσε γύρω σου!

Τι να πω καλό μου, ελπίζω να είσαι πολύ καλύτερα και να μην σου ξανατύχει ποτέ κάτι τέτοιο. Αλλά είσαι φοβερή, να κάνεις χιούμορ με κάτι τόσο τρομακτικό που πέρασες. Respect woman!!!!!

nyctolouloudo said...

βρε, πως κάνεις έτσι για ...λίγο πόνο;;

σε πειράζω.. εγώ αντέχω τον πόνο.

μία καισαρική έκανα και με άνοιξαν 3 φορές.....
1 κανονικά
2 εσωτερική αιμορραγία, πάλι άνοιγμα μετά από 48 ώρες
3 μετά από 2 χρόνια γιατί είχαν κολλήσει μεταξύ τους δέρμα, έντερα, μήτρα, μυς, ωοθήκες...

και ο πόνος της περιόδου δεν ξέρω τι είναι...
το μόνο που με πονάει είναι ένας σπονδυλος γιατί έχω μετρήσει κάποια μαρμάρινα σκαλιά με ..την πλάτη.

patsiouri said...

-Άννα Μαράκι μου...ήμουν σίγουρη, να ξέρεις πως κι εγώ θα το'παιρνα από κάποιον που αγαπούσα πολύ...εύκολα...κι ας μήν αντέχω τον πόνο!

-Νικόλα μου...να διάλεγαν άλλη δουλειά τότε! Και η μάνα το'παμε, είναι μόνο μία!

-industrial...το καλό είναι πως γενικώς έχω μνήμη χρυσόψαρου, όταν περάσουν τα ζόρια και μάλιστα χωρίς κουσούρι, πάντα κάνω χιούμορ, σε όλες τις καταστάσεις, εκε΄νη την ώρα είμαι μόνο να με κλαίνε οι ρέγγες!

-ΝΥΧΤΟΛΟΥΛΟΥΔΟ.. το από πάνω Respect woman!!!!! πάει δικαιωματικά σε σένα! Μα πόσο σας ζηλεύω εσάς που δέ μασάτε ούτε με την περίοδο!Από τσιμέντο σας έφτιαξε η μαμά σας???
Να σου πώ...πλαστικές έκανες στις τομές??? Γύρω στα Χριστούγεννα που θα πρέπει να αποφασίσω η συμβουλή σου θα είναι πολύτιμη!

Siddhartha said...

Α ρε πατσιουράκι, χαρά το κουράγιο σου να βλεπεις μια τέτοια ταλαιπωρία με τόσο χιούμορ. Με εκανες και γέλασα και το χριαζόμουν πολύ σήμερα.

Να σαι καλά.

Άρης said...

Εδώ είμαι πατσιουρι μου απλά είχε μια επίθεση και μου το διαλύσανε οπότε το επαναφέρω, χάθηκαν μερικά αλλά τα πιο πολλά τα έχω. Απλά μου παίρνει χρόνο που δεν έχω … Φιλουμπες

Εσύ καλά είσαι από ότι διαβάζω και αυτό είναι ευχάριστο πάντα έτσι

patsiouri said...

-Sid γιατί καλό μου??? Τί σου κάνανε??? Η κάνεις συμπαράσταση στα φιλαράκια σου??

-Εντροπία ήρθα χτές και μου ζητούσε τους κωδικούς μου για να μπώ, χωρίς φεύ να τους δέχεται, ξαναπροσπαθώ, φιλιά!
Εγώ ναί, μιά χαρούλα, βγαίνω και βολτίτσες γύρω γύρω σιγά σιγά, κόντεψα να πάθω ιδρυματισμό!

patsiouri said...

Εντροπία μου λέει πως δέν είμαι invited to read το blog σου!
Θές να μου πείς κάτι?????

Σάν πατσιούρι υπογράφω αυτόματα με το sign in, δέν ξέρω πως μπορώ να μπώ!

nyctolouloudo said...

η τομή είναι οριζόντια και πολύ... χαμαί.
όχι δεν έκανα πλαστική αλλά την τρίτη φορά του λέω του γιατρού ανοίγεις που ανοίγεις, δεν κόβεις και λίγο από την κοιλιά για να έρθει στα ίσια της πάλι;
πόσο; τόσο; μου λέει και του λέω ναι, τόσο λίγο (το έπαιξα, εγώ έχω γεννήσει δεν θέλω τεντωμένη κοιλιά)
και το έκανε...
(τι ήθελα και του είπα μόνο τόσο λίγο;)
και χωρίς νάρκωση, γιατι δεν ήθελα(την φοβάμαι την νάρκωση) αλλά με τοπική αναισθησία.
και αφού ήταν χωρίς νάρκωση μπόρεσαν να ξεκολλήσουν μόνο τα πρώτα στρώματα. στα όργανα δεν φτάσανε.αλλά τώρα είναι μεγαλύτερη από πριν. περίπου 18 πόντους.
δεν με πειράζει που το βλέπω και όποιον πειράζει την βόλτα του.....

για σένα θα έλεγα, ΝΑΙ να κάνεις, αλλά περίμενε πρώτα να περάσει λίγος καιρός, να δεις πόσο θα είναι ορατή... μήπως όμως μπορείς να φτιάξεις επάνω της ένα ωραίο τατού;
πόσο μεγάλη είναι η τομή;

patsiouri said...

Δέν ήθελες αναισθησία???
Χριστέ μου!
Μάλλον είσαι ο Σούπερμαν...
Η δικιά μου είναι κάθετη, από το στήθος μέχρ...πολύ χαμαί, οπότε ναί, μάλλον θα το κάνω, ευχαριστώ!

Anonymous said...

Διαβάζω το μπλόγκ σου από την αρχή, μπράβο, είσαι γατόνι!
Μία ερώτηση, μήπως νοσιλεύτηκες στο Παπαδημητρίου πρίν κανα μήνα περίπου η και λιγότερο;
Παρακολουθώ και εγώ ζούγκλα, και πάλι συγχαρυτήρια για τη σελίδα σου!

ανεστης said...

Πως πάει;

Άρης said...

Το μόνο που δεν θέλω να σου πω είναι αυτό που νομίζεις, πας καλά μαζί με την γλαρενια είστε σχεδόν φίλες, απλά έχει γίνει ένας χαμός στο μπλοκ και το έβγαλα αφού σου εξήγησα.

Miso na kanv kati akomh mpas ... Filoumbes

Άρης said...

a koita ta mail . eisai h monh os tora pou to diabazei ;) Oxi tipota allo na min yparxoun paraxigisi gia kati ... ;)

annamaria said...

Eχθες ο Λαζοπουλος εκανε αναφορα στην Αμαλια.
Υποσχεθηκε πως θα ξανακανει!!
Αντε να δουμε.....

patsiouri said...

-Γιώργο ναί!!! Εκεί ήμουνα! Ευτυχώς που είπες πως βλέπεις Μάκη αλλιώς θα νίμιζα πως είσαι γιατρός και θέλεις να με ξεμπροστιάσεις στο blog μου!
Καμία σχέση πάντως με αυτά που έδειξε στη ζούγκλα, είναι όντως παμπάλαιο και ασυντήρητο το κτίριο αλλά πεντακάθαρο.
Ευχαριστώ!

-Ανέστη μιά χαρούλα!! Βγαίνω και βολτίτσες σιγά-σιγά! Ευχαριστώ!

-Βρε σύ Εντροπία, πλάκα έκανα, σιγά μη σε παρεξηγήσουμε!! Απλά νόμιζα πως έχω κάνει εγώ μαλακία ( όπως πάντα) και δέ δέχεται το password μου! Θα προσπαθήσω αργότερα!

-Αννα Μαράκι φυσικά και το είδα. Είδες, κάποιοι το έκαναν τελικά, ήμουν σίγουρη πως θα το παίξει και το περίμενα πως θα επανέλθει. Εγώ σκέφτηκα να κάνουμε κι εμείς σιγά σιγά με λίστα με γιατρούς, όχι αυτόύς που δέχτηκαν το φακελάκι που τους προσφέραμε εμείς, αλλά αυτούς που το απαίτησαν! Σόρι, ξέρω πως και οι δύο είναι λάθος αλλά ο πρώτος απλώς υποκύπτει, ο δεύτερος είναι για βρωμόξυλο...έχω ήδη έναν υπόψην μου...

George said...

Διαβάζω τόση ώρα και σκέφτομαι πως αν την είχα κόρη θα την έπνιγα με τα καμώματα της. Έχω πεθάνει στο γέλιο πάντως. Αν πάλι ήμουν γιατρός θα έλεγα δεν της κάνεις την ένεση να ησυχάσει το κεφάλι σου γιατί μου φαίνεται έμπλεξες με παλαβή.
Τώρα που δεν είμαι τίποτα απο τα δύο απλά γελάω και λέω, πωπώ φαντάζεσαι να την έχεις γυναίκα. Τσστστστστστσ ούτε στον εχθρό μου.
;)

Anonymous said...

Κατόπιν συνόμων ενεργειών μας απεφασίσθη υπό των αρμοδίων οργάνων όπως παύσουν οι πόνοι εν ευθέτω και επανέλθετε εις κατάστασιν πλήρους λειτουργίας ως άνθρωπος και ως γυναίκα το ταχύτερον δυνατόν, της ευθανασίας αποκλειομένης ρητώς και δια ροπάλου μη χέσω.

Σχετικώς και αρμοδίως θα συνταχθή ΓΡΑΠΤΗ ΔΗΛΩΣΙΣ, η οποία και θα κατατεθή όπου δει.


Υπογραφή
Μαυρογιαλούρος
και α.α. Λυκάων
(Όχι, παίζουμε!..)

Μαράκι said...

Ρε φιλενάδα τι σόου είσαι εσύ?... ακόμα και στον πόνο?

patsiouri said...

-George Rose δέ μας είπες τί θα έκανες άν ΕΣΥ ήσουν στη θέση μου, χα!!
Μου φαίνεται όλοι οι άντρεςτο ίδιο χιουμοράκι κάνετε, και ο αγαπημένος μου τα ίδια λέει,άσε που όταν του λέω πως ψιλοποναω με ρωτάει ύπουλα:" Να τηλεφωνήσω στον πατέρα Αμβρόσιο???'

-Ω Λυκάων, η επαναφορά μας ώς ανθρώπου είναι κάτι παραπάνω από βέβαιη, όσο για τη γυναικεία μου ιδιότητα θα σε στενοχωρήσω, είμαι αναγκασμένη να περάσω άλλους δύο μήνες τουλάχιστον πιό ανέραστη και από εκείνη την αυτιστική την ερωμένη του Γάλλου ανθυπολοχαγού!
Προτείνω να κηρύξετε και εσείς οι blogers σαρανταήμερη τουλάχιστον αποχή για συμπαράσταση στο δράμα της φίλης σας!

-Έίμαι πολύ πεζός άνθρωπος Μαράκι μου, όταν περάσει το υλικό μέρος του θέματος, στην περίπτωσή μας εκείνες οι τρομακτικές πονάρες, τα ξεχνάω όλα!

George said...

Τώρα τον Αμβρόσιο γιατί τον ανέφερες? Δεν μου κάθεται καλά αυτός.

tzonakos said...

Χαχα, ποοοολύ καλό το κείμενο !
Εχις ταλέντο.
Αυτο με το "Μάνα ειναι Μόνο Μία" πέρνα απο τις Χαζοβιόλες να διαβάσεις :)
Patsiouri απέκτησες εναν ακόμα φίλο, θα τα λέμε συχνά :)

patsiouri said...

-George Αμβρόσιο τον λέμε μεταξύ μας για πλάκα, δέν είναι υπαρκτό πρόσωπο??? Γιατί, ξέρουμε κάπιον???

-Τζονάκο καλωσήρθες κι ευχαριστώ, πήγα και είχε πολύ γέλιο!