Monday, October 8, 2007

ΒΟΗΘΕΙΑ....


Πέμπτη μεσημέρι, γύρω στις 3…ραντεβού με ένα καινούριο μου ιδιαίτερο..
Η πόρτα ανοίγει, η μαμά του παιδιού δεν είναι και τρομερά μεγαλύτερή μου, αντικρίζοντας όμως το βλέμμα της και πρίν καν μιλήσει, τα αντανακλαστικά μου βαράνε συναγερμό, ΒΟΔΙ!!! Νομίζω πως τα τελευταία χρόνια η υπομονή μου έχει αρχίσει να εξαντλείται, οι κεραίες μου τους συλλαμβάνουν αμέσως και όπου φύγει φύγει..εδώ όμως είναι δουλειά. Αφού εξαντλούμε για κανα δεκάλεπτο τα διαδικαστικά, το βόιδι και η κόρη του αρχίζουν να ασχολούνται με όλα τα αξεσουάρ και τα ρούχα μου.. «Πού το πήρατε αυτό???» Ααααα, κέντρο, πω πω, πού να τρέχουμε εκεί κάτω, να φανταστείτε, διευκρινίζει το βόιδι, εγώ βγαίνω από το σπίτι μόνο 2 φορές το μήνα που πάω στην κομμώτρια, έ, και για σουβλάκια εδώ στη γειτονιά την Κυριακή αλλά με το σύζυγο αυτά!
Ξεφεύγω και παρασέρνω το κοριτσάκι στο δωμάτιό του να καθίσουμε ειδοποιώντας το βόιδι πως θα τη δώ σε μία ώρα ακριβώς.
Ξεπερνώ το πρώτο και γνωστό πλέον σόκ πως το παιδί όχι έκθεση δε μπορεί να γράψει αλλά κάνει ορθογραφικό λάθος ακόμη και στο μικρό του όνομα και αρχίζω ήσυχα ήσυχα το μάθημά μου..
Αμ δε!
Τοκ τόκ! Η πόρτα χτυπάει και το βόιδι μπουκάρει χαρούμενο.
«Ξέχασα να σας πώ, γίνεται να κάνουμε το μάθημα πιο αργά?? Εκείνη την ώρα βλέπουμε με τα παιδιά τη Λαμπίρη και θα στενοχωρηθούν να τη χάνουν, μήπως μπορείτε πέντε με εξήμιση??»

Η φάτσα μου πρέπει να θύμιζει εκείνη του Κέιβ τη στιγμή που κοπανάει με την πέτρα την Κάιλι στο ποτάμι…Της εξηγώ πως είμαι κλεισμένη εκείνη την ώρα αλλά μπορώ να της κόψω το μισάωρο και να γίνει το μάθημα έξι με εφτά περίπου, κατευθείαν μετά το προηγούμενό μου. Ούτε τη θεωρία του σύμπαντος να της σέρβιρα-γουρλώνει τα μάτια της και αποσύρεται να επεξεργαστεί τα νέα δεδομένα με την ησυχία της…
Για το επόμενο τέταρτο ιδρώνω προσπαθώντας να κάνω ένα δεκαεξάχρονο να θυμηθεί επιτέλους τα παραθετικά της λέξης σοφός και τότε…
Σβούμ! Το Βόιδι σε δεύτερη straight έφοδο..
«Ξέρετε, ωραία, αλλά δε θα μου αργείτε όμως, ε??»
Της απαντώ πως γενικώς όχι, δεν το συνηθίζω αλλά άνθρωποι είμαστε, καμιά φορά δεν ξέρεις…
Σουφρώνει τα χειλάκια της σκεπτική..Ξέρετε, εμείς στις 7 μαζευόμαστε οικογενειακώς και βλέπουμε Μαρία Η Άσχημη, να κάθεστε κι εσείς αν θέλετε, γέλιο που ρίχνουμε,
έρχεται και η μητέρα μου με τον πατέρα μου από πάνω και η νύφη μου με τα δικά της παιδιά από κάτω, γι αυτό λέω, αν είναι να τελειώνετε στις 7 να το προλαβαίνει και η μικρή, αμαρτία δεν ειναι???

«ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΕΙΡΩΣΗ», θέλω να ουρλιάξω αλλά ήδη έχω αποφασίσει πως δεν θα την ξαναδώ οπότε της χαμογελάω και «μα βέβαια, κι αν αργήσω δεν πειράζει, θα κάνουμε μάθημα μισή ώρα, ή ένα τέταρτο, ή πέντε λεπτά, όχι και να χάσουμε το σήριαλ για την παλιοέκθεση, ποιος θα του χρησιμεύσει πιο πολύ άλλωστε στη ζωή?? (αν και για το τελευταίο εξακολουθώ να διατηρώ τις αμφιβολίες μου…) Φυσικά δεν αντιλαμβάνεται την ειρωνία μου και
μου χαμογελάει συνομωτικά, «Κι εγώ θα σας την πληρώνω ολόκληρη την ώρα, δεν πειράζει, να σας πώ, εσείς τώρα που θα γίνει ωραία πώς λέτε να είναι?? Εχω ακούσει πως είναι μία κούκλα!»
Της απαντώ πως όντως είναι πολύ όμορφη, το ξέρω γιατί έχουμε κάτι κοινούς γνωστούς και μου το έχουν πεί και τότε το Βόιδι συγκλονίζεται και κοντεύει να βάλει τα κλάματα από τον ενθουσιασμό «Μα πώς γίνεται να έχετε κοινούς γνωστούς!!», «Άνθρωπος κυρία μου είναι η κοπέλα, όχι το Χfiles», προσπαθώ να την καλμάρω και να τη διώξω επίσης και επιτέλους το παίρνει απόφαση και βγαίνει…

Μετά από δέκα λεπτά αυτή τη φορά κι ενώ προσπαθώ να πείσω το βλαστάρι της πως τα ρήματα που τελειώνουν σε –ω γράφονται όντως με ω και πως δεν πρόκειται για κάποια σκοτεινή συνωμοσία του Μπαμπινιώτη και του Τριανταφυλλίδη μαζί, η Βόιδι εισβάλλει αλλόφρων κραδαίνοντας ένα περιοδικό τύπου «Σόκ!Ξέρω τι κρύβουν μέσα στο παντελόνι τους!».. «Το βρήκα, το βρήκα, να, εδώ την έχει, τόση ώρα ψάχνω, πω πω, πήγα κάτω στη νύφη μου, πώς μου ξέφυγε, εγώ όλα τα περιοδικά τα αγοράζω, να, την έχει και με μαγιώ, καλούλα είναι έ???

Μια χαρά ήταν το κορίτσι αλλά ένα άλλο κορίτσι είχε αρχίσει να αισθάνεται ασφυξία…Πέρασε και η ώρα, ωραία ήταν αλλά της εξηγώ πως πρέπει να φύγω, έχω κι άλλο μάθημα και γενικώς είμαι πολύ πηγμένη, κάνω όλη μέρα και νύχτα μαθήματα, μόνο την Τετάρτη τα μεσάνυχτα σταματάω να δούν τα παιδιά Ευαγγελάτο και συνεχίζω και…βασικά δεν έχω πολύ χρόνο και θα την πάρω τηλέφωνο να συνεννοηθούμε για το επόμενο μάθημα…α, φτάνει να μην πέφτει γύρω στις 18:45 γιατί βλέπω star, Λουτσία η ατίθαση καρδιά και γενικώς τα λέμεεεεεε…..

Καθυστέρησα λίγο στην πόρτα, το βόιδι την είχε φρακάρει και δε με άφηνε να βγώ πρίν με ενημερώσει πως-μα καλά, είναι δυνατόν να μην το ξέρω- κάθε μέρα στις πέντε παρα κάτι παίζει η μεξικάνικη Μαρία Η Ασχημη και είναι τέλειο, εκείνη είναι Πιο Άσχημη, μα στάσου, κάπου εδώ το έχω και το περιοδικό που την έχει κι εκείνη, είναι πιο ωραία στ’αλήθεια από τη δικιά μας, τώρα θα το βρώ και θα στο δείξω…πώ πώ, τα χάνεις ρε γαμώτο, είδες για να δουλεύεις τέτοιες ώρες, μα καλά, αυτές οι φίλες σου δε μπορούν να σου τα γράφουν για το βράδυ?????

«Δεν εργάζεστε, έ???», τη ρωτάω παγερά…
«Μα είστε καλά?? Πού να προλάβω?? Με 2 παιδιά?? Ξέρετε τι τρέξιμο έχει το σπίτι?? Αχ, θα κάνετε κάποτε οικογένεια και θα καταλάβετε τι τραβάμε…»

Αν ήσουν άντρας μάλλον θα τράβαγες όλη μέρα μαλακία χρυσή μου.
Και τώρα που είσαι μητέρα και μεγαλώνεις παιδιά μαλακίζεσαι όλη τη μέρα στην τηλεόραση και τα έχεις κάνει σαν τη μούρη σου βλήτο, έ βλήτο..
Ούτε κάν με ρώτησες πως πήγε το μάθημα.
Ούτε κάν με ρώτησες πώς το είδα το παιδί σου.
Δεν θα το ξαναδώ γιατί δεν αντέχω κάτι τύπισσες σαν και σένα.
Και μου τη σπάει να μ’ενοχλούν την ώρα που κάνω τη δουλειά μου.
Και τα παίρνω που κάτι χρυσοί άνθρωποι παλεύουν να κάνουν παιδί και δε μπορούν ενώ η φύση τα χαρίζει απλόχερα σε κάτι νούμερα σαν εσένα που δεν έχουν συναίσθηση του τι σημαίνει αυτό.
Και αν θές να δείς τη Μαρία Την Ασχημη τόσο πολύ αρκεί να κοιτάξεις στον καθρέφτη, δεν απέχεις και πολύ, Βόιδι, έ Βόιδι…

ΥΓ: Πήρα ταξί να φύγω από ‘κεί, ξάπλωσα ευτυχισμένη στο πίσω κάθισμα όταν ο ταξιτζής μίλησε..« Κείνος ‘κεί ο Αρναούτογλου κοπελιά εσένα να πούμε πώς σου φαίνεται???» ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
ΥΓ2: Και μέσα από την καρδιά μου συγχαρητήρια σε ένα γονιό που ξέρει πολύ καλά γιατί έγινε γονιός!

77 comments:

ΣΠΙΘΑΣ said...

Ο "Ρινόκερος" του Ιονέσκο σου λέει κάτι;
Αυτόν μου θύμισες, όπου κοιτούσε έβλεπε ρινόκερους( "μη ανθρώπους")και παραλογισμούς..
Μην σου πώ για την "Φάρμα των ζώων"..
(Σταμάτα να φωνάζεις, δεν έχεις ντροπή.. καθόλου;)

Zaphod said...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Δεν θέλω να επεκταθω και να θυμηθώ τα δικα μου :-(

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

love&kisses
zaphod


Υ.Γ. Που πάτε και κάνετε παιδιά ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Anonymous said...

Δεν λες καλά που δεν βλέπει Λιακόπουλο?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Βόδια...ε, βόδια!!!
Φτού!!!!

«ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΕΙΡΩΣΗ»
Χαχαχαχαχα....το διασκέδασα!~
Εκείνο το έρμο παιδί ...συλλογάμαι και τη φτηνή και ηλίθια καταρράκωση των πνευματικων του δυνατοτήτων
.
Αυτή ρε γμτ, είναι η Ελλάδα του μέλλοντός μας;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλίτσες

(Υ.Γ. Πάντως από αξεσουάρ και συνολάκι την ...τσάκισες.
΄Οχι, θα πέρναγε απαρατήρητο νόμιζες....
;-)

ΣΠΙΘΑΣ said...

Η γνώμη μου, είναι, πως η κοινωνία μας "ρινοκερίζει".
Πώς θα την γλυτώσουμε, αναρωτιέμαι...

demonia said...

Τελικά έχετε όντως γνωστούς με τη Μαρία την άσχημη...??:-pp

Anonymous said...

Δεν φταίει κανείς , εσείς οι καθηγητές φταίτε για όλα να μην έχετε στάλα κατανόησης για τις τηλεοπτικές ανάγκες της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας…? Ντροπή !

Καλά αφού το απογευματινό πρόγραμμα του παιδιού ήταν γεμάτο από σήριαλ γιατί ήθελαν ιδιαίτερα μαθήματα ?

Βίκυ said...

Βρε συ απίστευτη! Και ανεξάντλητη! Πού πας και τα βρίσκεις μου λες; Ραντεβού με τα φαινόμενα, σε ικανές και αναγκαίες συνθήκες;
Ψυχραιμία πάντως! Τα καλύτερα, όπως ξέρεις, έρχονται!

Σε φιλώ καλή μου, με έκανες και γέλασα και το είχα πραγματικά ανάγκη σήμερα...

υγ όλα καλά;;

.liketobite said...

Και προφανώς οι κακοί βαθμοί στο σχολείο τους έκαναν να ανησυχήσουν και να ζητήσουν χείρα βοηθείας! Έχω την αίσθηση όμως πως αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι η εξαίρεση. Αλήθεια πόσους γνωρίζετε που ασχολούνται πραγματικά και επί της ουσίας οι ίδιοι με τα παιδιά τους;

Я верю в Сталина said...

Μάλλον γι΄ αυτό ο σύζυγος πάει αργά στο σπίτι...

snikolas said...

Μου θύμισες μια περίπτωση τελείως τρελή. Όταν πήγα φαντάρος, αποφάσισα να φτιάξω μια τάξη για τους αναλφάβητους γιατί ήταν αρκετοί πρώτον και δεύτερον αφού είναι που είναι χάσιμο χρόνου το φανταρικό ας κάνουμε και κάτι χρήσιμο. 2 απογεύματα που είχαμε ελεύθερα, όποιος ήθελε έκανε μάθημα. Στα 500 άτομα περίπου που ήμασταν οι 35 ήταν αναλφάβητοι!!! Το ένα το παλικάρι που ήρθε στα μαθήματα, είχε προβλήματα απομνημόνευσης. Όχι γιατί γεννήθηκε έτσι, αλλά γιατί χτύπησε το κεφάλι του πολύ σοβαρά και αντί να νοσηλευτεί σε νοσοκομείο η μάνα του τον έβαζε να βόσκει τα πρόβατα!!! Καταλαβαίνω την οργή που πρέπει να ένοιωσες βλέποντας πως το οικογενειακό περιβάλλον καταδικάζει το μέλλον του παιδιού.

Anonymous said...

ελα ρε τωρα, και μετα λες για μενα. εισαι απιθανη ρε κοριτσι μου και πραγματικα απορω πως δεν κρατηθηκες να βρισεις. μου ειναι αδιανοητο οτι υπάρχουν τετοιυ ειδους οικογενειες,ειλικρινα. φυσικα νομιζα οτι οι νοικοκυρες που μπορουν και βλεπουν τηλεόραση ειναι μεγάλες σε ηλικία, όμως αυτό που περιγράφεις εσύ είναι σκέτη αποχάυνωση φιλεναδα. και απελπισια και καταντια.μιλαμε για οικογενεια με παιδια στην εφηβεια. ελεος!

MTdoggie said...

μου θυμισες τη Ματιλντα!!!γι'αυτο θα αφανιστει το ανθρωπινο ειδος,αναπαραγονται μονο τα "ζωα" και οι σωστοι δε μπορουν να κανουν παιδια!!!

tzotza said...

αχ φιλεναδα μου πολυ γελασα και επαθα και κατι at the same time..για μια στιγμη νομιζα πως την ηξερα την 'κυρια'!!!

σαν colleague, σου συμπαραστεκομαι και καταλαβαινω τι περνας!! το εχω πει παααρα πολλες φορες..τα παιδια ειναι τις πιο πολλες φορες μια εικονα απο τους γονεις τους και αυτο ειναι πραγματικα θλιβερο με το τι type οf γονεις κυκλοφορει τωρα..

εγω ομως τωρα αισθανομαι και ασχημα γιατι εγω, με τρια παιδια και μονη,δουλευω και δεν προλαβαινω να δω αυτες τις σειρες βρε!!!!! τι θα λεει μετα αυτη για μενα????!!!!! (και για μια μεγαλη μεριδα απο γυναικων δηλαδη!)

παω να σκισω το πτυχιο μου..δεν χρειαζεται μαλλον...:)))

φιλια πολλα dear μου!!!

George said...

μα καλά είναι δυνατόν? Επτά η ώρα το απόγευμα κάνεις μάθημα ??????
Και με την Μαρία πως τα καταφέρνεις?? Τι ώρα την βλέπεις?

Απίστευτη Ελληνική Τραγωδία. :)

Androgeos said...

Ο "μέσος έλληνας τηλεθεατής" :
- ανήκει στο γυναικείο φύλο,
- έχει ηλικία 45-60,
- ασχολείται με τα οικιακά,
- ζει στα δυτικά προάστεια της Αθήνας και
- έχει γραμματικές γνώσεις γυμνασίου (9ετείς σπουδές).

Αλλά τι τα θέτε; Κατά 'κει βαδίζουμε όλοι μας τις επόμενες γενιές. Άλλο ένα δείγμα ηλιθιοκρατίας...

Epicuros said...

Πολύ γέλασα!

ο δείμος του πολίτη said...

Για να μην πω ότι αισθάνομαι σαν να τα ζω ο ίδιος (έχω ένα ανάλογο σπίτι πυο πήγα κι εγώ φέτος), αλλά απόλαυσα τα σχόλιά σου στην αφήγηση. Φοβερό κείμενο και τόσο ζωντανό και πραγματικά αληθινό.Αν μαζέψουμε τέτοιες εμπειρίες θα ρίχνουμε γέλιο για πολύ καιρό.

tzonakos said...

Πωπωω, απίστευτο !
Ηξερα οτι υπάρχουν βόδια, αλλα όχι τόσο πολύ !
Πρέπει να πάψω να εκπλήσσομαι επιτέλους.
Και θα συμφωνήσω με τη φράση σου στο τέλος για τα παιδιά που άλλοι τα θέλουν και δεν τα έχουν και άλλοι τα έχουν και τα κάνουν χειρότερα απ τα μούτρα τους.
Θα μπορούσες να εξακολουθήσεις να πηγαίνεις και να της παίρνεις τα διπλά - το ζώον - επειδή κάθε φορα θα της έδινες 10 λεπτά μάθημα και 15 λεπτα΄"αποκλειστικές" πληροφορίες για την Μαρία την άσχημαη !
Ελεος με αυτες τις αηδίες, όχι άλλο Αρναούτογλου, Δρούζα, Τατιάνα και βραζιλιάνικα μεταγλωττισμένα !
Τόσο χαμηλά είμαστε σαν λαός ; Μα τόσο χαμηλά ;
Κρίμα, κι είχα μια ελπίδα....

Καλη σου μέρα κούκλα :)

patsiouri said...

-Σπίθα, η τύπισσα εφερνε λίγο σε ρινόκερο τώρα που το λές...

zaphod: Κρατικός έλεγχος γεννήσεων τώρα! Θές παιδί?? Τέστ IQ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΉ ΔΉΛΩΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΊΑΤΡΟΣ, αλλιώς δέν έχει!

-Ανώνυμε αυτή δέ βλέπει, ο πατέρας ενός άλλου μαθητή μου είναι μέλος της οργάνωσης και μου δίνει και αναπτήρες κάθε φορά!

-Αχ Γλαρένια...ναί, μάλλον αυτή είναι η γενιά του μέλλοντος...Όσο για τα αξεσουάρ δέν ήταν τίποτα ιδιαίτερο, ούτε τα ρούχα, αλλά για κάποιον που έχει να βγεί ένα μήνα από το σπίτι πρέπει να έδειχναν φαντασμαγορικά!

-Σπίθα: Η λύση είναιμία, γενοκτονία...

patsiouri said...

demonia: Ναί, έχουμε, εγώ όμως δέν την έχω δεί ποτέ.

-Τρελλοφαντασμένη: Μάλλον θα τους έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου κάποια καθηγήτρια στο σχολείο, σιγά μήν παρατήρησαν μόνοι τους πως το παιδί έχει πρόβλημα τα βλήτα!

-Βικάκι μου χαίρομαι πολύ που σ'έκανα να γελάσεις!

-Liketobite: Ξέρω ανθρώπους που όντως δέν ασχολούνται πολύ με τα παιδιά τους, όμως για άλλους λόγους, κυρίως λόγω φόρτου εργασίας...Είναι κι αυτό θλιβερό, δέ φταίνε όμως. Άσε που ο χρόνος πρέπει να είναι ποιοτικός, όχι μόνο ποσοτικός...

-Dimosthenis: Του εύχομαι να μήν είναι νορμάλ και να έχει τα ίδια χάλια με τη γυναίκα του. Αλλιώς θα αυτοκτονήσει σύντομα...

patsiouri said...

-Νικόλα αυτό που έγραψες είναι ταινία μικρού μήκους...μου ήρθε να βάλω τα κλαματα.

-Lifewispers είναι όντως κατάντια, δέ νομίζω άλλος ορισμός να ταιριάζει περισσότερο..

-Μτdoggie: Αποθεώνεις κι εσύ Ματίλντα????????

-Τζότζα: Σκίστο, να σκίσω και τα δικά μου και ν'ανοίξουμε κομμωτήριο!! ΟΛΕ!!! Θα τα μαθαίνουμε όλα από πρώτο χέρι!

-George: Θα καταφύγω στο γιατρό μου να ικετέψω για λίθιο...δέν την αντέχω αυτή τη ζωή...

patsiouri said...

-androgeos: Καταρχήν καλωσήρθες! Κατα δεύτερον μπά, οι επόμενε γενιές θα δουλεύουν σα σκυλιά όλη τη μέρα και μετά ναί, θα κάνουν ακριβώς αυτό, οπότε μιλάμε για ακόμα χειρότερη κατάρρευση...

-Επίκουρος: Γειά σου! Εγώ πάλι δέ γέλασα...

-Δείμε λές να ιδρύσουμε φόρουμ αγανακτισμένων καθηγητών????? Όντως θα είχε γέλιο!

-Τζονάκο: Ναί ρε σύ, τόσο χαμηλά...και το διαπιστώνεις πανταχόθεν κάθε μέρα...πάλι καλά που έχω τους φίλους μου και σάς, θα ένιωθα σάν αυτιστικό!

Pan said...

Genocide. THE solution!

lazinio said...

φάρσα ήταν. ο ταξιτζής ήταν ο Φερεντίνος χαχαχα

An-Lu said...

Αϊ-γιαϊ-γιαϊ!
Η βοϊδοσύνη αυξάνεται και πληθύνεται...αυτό έιναι το πρόβλημά μας...
;-)

trying escape the truth said...

Καταρχήν αφού έχει τηλεόραση τί το ήθελε το παιδί;; Δεύτερον ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ που άντεξες τόση ώρα χωρίς να ουρλιάξεις.Όσο για τον ταρίφα έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είναι βαλτοί όλοι πάντα κάνουν τις ερωτήσεις που ΔΕΝ πρέπει τη στιγμή που ΔΕΝ πρέπει.
ΗΡΩΙΔΑ pats kαλησπέρες!!

PD said...

Αγάπη αδικείσαι. Άντε χρυσό μου να πάρεις καμια στήλη σε κάνα free press που τα διαβάζει όλη η πόλη να σε λατρέψουν κι όσοι δεν blogoξέρουν. Για σενάριο δε, θα τα πούμε σύντομα...
Έλειψες dear. φιλιά

K-Top said...

Σαπίστικα από το γέλιο με τη στείρωση! Αδυνατούσα να πιστέψω ότι δεν υπερβάλλεις, διάβασα και τα σχόλια των συναδέλφων σου μετά και με έπιασε μεγάλη απογοήτευση. Δεν έχει χώρο για τον Ανθρωπο, πάει και τελείωσε...

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

το πρόβλημα, πατσιούριον και ανωτέρω φίλοι, δεν είναι ότι αυτά τα βόδια ζουν ανάμεσά μας.
Είναι ότι εμείς ζούμε ανάμεσά τους.
Πάει κανείς/μία στοίχημα πως όταν έφυγε η δικιά μας, το βόιδι δεν την κουτσομπόλεψε; «Μα καλά, δεν βλέπει τηλεόραση; Είδες τα ρούχα της; Πώς είν' έτσι;»

tzonakos said...

Το βρήκα !
Ξαναπάς εκεί, ντυμένη Μαρία η Ασχημη.
Και όλοι θα ναι ευχαριστημένοι και μάθημα θα κάνεις.

Αστειεύομαι φυσικά.
Με κάτι τέτοιες μαμάδες πρέπει να γελάς, αλλιώς θα πεθάνεις πριν την ώρα σου αν χαλιέσαι.
Το ξέρω, είμαι παθών.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...αααααααα......ωωωωωωωωω.......
...και με αυτήν έχουμε το ίδιο δικαίωμα ψήφου ε?...και η ψήφος μας μετράει το ίδιο εεεε???.....και έχουμε τα ίδια δικαιώματα στην δημόσια ιατρική περίθαλψη και στην δημόσια παιδεία ε????

patsiouri said...

-Pan: Μα δέν είναι τρομερό? Να σε κάνουν ρατσιστή με το ζόρι??(Με το σκυλάκι όλα καλά? Τρέχω αυτές τις μέρες, θα περάσω σε λίγο!)

-Laz: Θα με κάνεις να επαναληφθώ και να γίνω κουραστική στους αναγνώστες μου! (+θα την ψωνίσεις κι από πάνω!)

-Αν Λού: Δέν με πειράζει η βοιδοσύνη, με πειράζει να θεωρούν τη λογική και τον τρόπο ζωής τους ως τη φορμουλα του νορμάλ και οτιδήποτε άλλο ανωμαλία...Μα το Θεό έχω βαρεθεί να το ζώ αυτό το σκηνικό...

-Trying...μάλλον το παιδί το έπιασε σε καμιά φάση διακοπής ρεύματος που δέ μπορούσαν να δούν τηλεόραση...

-Pd: Σε σουπερευχαριστώ για τα καλά σου λόγια λατρεμένε...κι εσύ χάθηκες!Δεν πιστεύω και να μου αδυνάτισες έ???

patsiouri said...

_Atron: Κι όμως, ειλικρινά, δέν υπερβάλλω...δέν το βλέπω φασιστικά, ας υπάρχουν, αλλά λίγο χώρο να αναπνέουν και οι υπόλοιποι ρε παιδιά...

-Σκύλος: Το σκεφτόμουν κι εγώ όταν βγήκα από κεί μέσα, ΄πρόσεχα να μήν πατήσω καμιά μπανάνα στο δρόμο!
Αχ...

-Τζονάκο: Εχω πεθάνει στο γέλιο! Αλλά προτιμώ να πάω ντυμένη σάν την άλλη, την αντίζηλο της άσχημης και να τους κάνω τσαμπουκά που κάνουν προπαγάνδα υπέρ της και θα μου φάει το γκόμενο!

-Τσίρκο...κι όμως ναι..να στη στείλω στη δουλειά μπάς και την αξιοποιήσεις???

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...μπααααα....ούτε για μπάζωμα δεν κάνει αυτή ρε συ....

Μαράκι said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!


με τσακισες ρε συ!!!!!

Άρης said...

Είναι όντως απελπισία …. και το κοριτσάκι δυστυχώς κατά πάσα πιθανότητα θα έχει νόημα της ζωής του τι έκανε η Μαρία η άσχημη, και πότε ο Ρουβας πήγε στην Μύκονο. Όμως και με συχωρέσεις αλλά δεν είναι άδικο να το αφήσεις χωρίς βοήθεια ;;; Ίσως και ναι είναι απειροελάχιστη η πιθανότητα αλλά μήπως είσαι η μόνη η μια από τις ελάχιστες πιθανότητες να ξεφύγει από τον φαύλο κύκλο ;;;

Πάντως είναι μεγάλο βοιδη η γυναίκα

KitsosMitsos said...

Και ψηφίζουν και ζουν και συμπεριφέρονται με αποκλειστικό γνώμονα και ερέθισμα γεγονότα τηλεοπτικά. Καλύτερα να μιλάμε για τον καιρό, τουλάχιστον έχουμε μια εναλλαγή να περιμένουμε...

λόγια του αέρα said...

με τους γονείς που έχουμε στο μικρό μας ελλάντα, είναι θαύμα που έχουμε -αρκετά- υγιή παιδιά, ακόμα... θα έγραφα κι άλλα αλλά πάω να δω την μαρία την άσχημη που θα γίνει όμορφη- να μην ενημερωθώ;-θα γίνει καμιά συζήτηση αύριο μεθαύριο να πάρω θέση, έτσι θα κάθομαι;

ΣΠΙΘΑΣ said...

Ακόμη δεν σταμάτησες να φωνάζεις....
Βοήθειααααα!
Θα κλείσει ο λαιμός σου..θα τρέχουμε για HALLS..

APOTINEDRA said...

Φαντάζομαι το δεκαεξάχρονο σε δυο χρόνια, να τελειώνει στο σχολείο και να λιώνει και αυτό στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση ώσπου να βρεθεί ο πρίγκηπας να κάνουν και δυο τρία κουτσούβελα και να ζήσουν αυτοί καλά και μεις καλύτερα.....γιατί αυτά τα πράματα είναι κληρονομικά!

industrialdaisies said...

Και πάνω που πιστεύεις ότι τέτοιοι άνθρωποι δεν υπάρχουν...

Καλημέρααααα! (σε αντιπαραβολή με το "βοήθειαααααααα"!!) :)

Dory said...

Κάτι τέτοιοι είναι που ζούνε πολλά χρόνια, μιας που δεν έχουν τίποτα άλλο να βασανίζει το φτωχό τους μυαλουδάκι. Δεν τους ανεβαίνει η πίεση, δεν κάνουν ρυτίδες, φτάνουν 50 και δεν έχουν άσπρη τρίχα. Τι φταις εσύ βέβαια, καημένο patsiouraki... My sympathy :)

Anonymous said...

xista me kasma giati i tsograna afinei kena...

aftin tha ginei mparmpa stroumpf kai tha xtipisei 450 xronia, esi pou xtipiese me ta iparxiaka kata ta 70 tha klatareis agapi mou patsiourena!!

akou pou sou lew... na vlepeis mexikanika. :-)

marilia said...

Ψυχραιμία, καλό μου! Βόδια υπάρχουν πολλά. Μόνο το... ΝΟΥΝΟΥ είναι ένα! Είχα κι εγώ κάτι παρόμοια το πρωί... μόνο που εγώ δεν μπορώ να πω "άντε γεια"...

φιλάκι!

Paranoia said...

καλά και γέλασ και βρήκα άπειρα νεοελληνικά στοιχεία-φωτιά στο οξύμωρο τούτο σχήμα οικογένειας. έλα όμως που δεν είναι απ' τα σπάνια! Δυστυχώς.

ΣΠΙΘΑΣ said...

Y.Γ. Καληνύχτα.:-)

Anonymous said...

ΠΑΤΣΙΟΥΡΙ:
ΠΡΩΤΟΝ, ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΑΕΙ ΣΠΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ ΠΟΛΥ, ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΧΡΟΝΕ...

ΤΡΙΤΟΝ,ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΤΟΝ PD, ΑΣΕ ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ.ΑΝ ΟΧΙ ΕΣΥ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ..

ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΩ ΜΕ ΜΕΗΛΣ ΑΛΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΟΥ, ΑΠΛΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕΗΛ ΤΟ ΕΧΕΙΣ.

ΠΕΜΠΤΟΝ, ΣΕ ΦΙΛΩ, ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ.

Pan said...

Φτού σου φτου σου φτου σου... Ήταν ανάγκη να κάνεις τον εφιάλτη να αναδυθεί και πάλι;
Πως θα κοιμηθώ απόψε που θα έρχεται η σαλεμένη η μάνα στην κόρη της οποίας έκανα εγώ μάθημα; Ε; Για πες;

R2-D2 said...

Με έκανες και γέλασα με την ψυχή μου σήμερα και το είχα ανάγκη. Χριστέ μου, τι Βόδι!

patsiouri said...

-Τσίρκο: Για μπάζο-μαμα πάντως κάνει σίγουρα!

-Μαράκι: Επαναλαμβάνω, εγώ δέ γέλασα...όλα καλά???

-Εντροπία: Κάπως έτσι τα σκεφτόμουν κι εγώ τα πράγματα πρίν λίγο καιρό...Τώρα πιά όχι! Επειδή συνήθως σε ρουφάνε αντί να τα ρουφήξεις, όποιος γουστάρει να σωθεί μόνος του! Εμείς δηλαδή πώς σωθήκαμε (αν)?

-kitsosmitsos: Τελικά αυτό είναι εικονική ζωή, έτσι?? Όχι το ίντερνετ...

-Λόγια του αέρα: Περιμένω να μου διηγηθείς το επεισόδιο!

patsiouri said...

-Σπίθα: Όσο με κυκλώνουν τόσο θα ουρλιάζω, ολόκληρη μπλογκόσφαιρα όμως κανείς δέ φάνηκε, ωραίοι φίλοι! Ωραία ανατροφή, μπράβο σας!

-Από την έδρα: Καλώς το κοριτσάκι, εσύ δέν έχεις να φοβάσαι τίποτα, είσαι ήδη η τέλεια μανούλα!

-industrialdaisies: Κι εγώ ώρες ώρες ξεχνιέμαι και νομίζω πως δέν υπάρχουν...μέγα σφάλμα χρυσή μου!

-Dorry: Σήμερα μιλούσα με έναν από τους γιατρούς μου και μου είπε πως ορισμένες ασθένειες τις παθαίνουν αποκλειστικά γυναίκες που σκέφτονται πολύ και βαθιά...δέν κάνω πλάκα...

Μαρία:"xista me kasma giati i tsograna afinei kena..."
Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!Το κρατάω!

patsiouri said...

-Μαριλία: Κουράγιο καλή μου...μόνο αυτό έχω να μας πώ...κουράγιο...

-Παράνοια: Μακριά από μάς να'ναι κι όπου να'ναι!

-Σπίθα: Ε, Παρασκευή σήμερα, καλή βόλτα!

-Βασίλη: Θα σου στείλω και μέηλ αλλά να ξέρεις πως αν την ψωνίσω άσχημα κάποτε εσύ και ο pd θα αναλάβετε τα νοσήλεια...

-Πάν: Όχι, εσύ πές! Κάνε ένα πόστ και με τη δική σου τραγική εμπειρία!

-R2D2: Ποιός σε πείραξε πάλι μέλλοντα σύζυγέ μου????????

ΣΠΙΘΑΣ said...

@patsiouri
Μα δεν "βγαίνω" Παρασκευή.!!!!!!
"Μένω"!
Και γιατί παράπονα;ΠΆΝΤΑ ΠΕΡΝΏ!

ΣΠΙΘΑΣ said...

"Εχεις" την καληνύχτα μου....

Βαγγέλης Μπέκας said...

Νομίζω ότι αυτό το post έπρεπε να το αφιερώσεις στον ΠΡΕΖΑ TV...

Sigmataf said...

Καλησπέρα.
Την επόμενη φορά να έχεις και μια μπανάνα μαζί σου και να την μοιράσεις στα πιθήκια, μόλις εκτροχιαστούν.
;)

Stefanos said...

Στείρωση τώρα!! Κάτι σχεδόν αντίστοιχα έπαθα και εγώ και έκοψα τα ιδιαίτερα. Ο Θοδωράκης μου είπε οτι το τετράγωνο έχει 12 πλευρές, η μάνα του μου έλεγε να τον λυπάμαι επειδή είναι ζωηρός και εμένα τα νεύρα μου ήταν τσατάλια, γιατι το κωλόπαιδο ερχόταν σπίτι για βόλτα όχι για μάθημα. Όταν δε ανακάλυψα ότι όποτε είχε ασκήσεις η μάνα του έπαιρνε τηλέφωνο να ακυρώσει το μάθημα γιατι "εχει την κοιλιτσα του το χρυσό μου", ενώ 10 λεπτά μετα τον έβλεπα να τρέχει με το μηχανάκι, ε παρέδωσα όπλα.
Σιχτίρα μαλάκες και μαλακισμένες..Κουράγιοοοοοοοο

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ said...

Ε ρε τι τραβάτε και εσείς οι καθηγήτριες..Πάντως πολύ παραστατικά τα περιέγραψες.Κουράγιο..τα πρώτα 100 χρόνια είναι τα δύσκολα..

patsiouri said...

-Σπίθα καληνύχτες ρέ!

-Γιατί ειδικά στον Preza???Βαράει σκάλωμα με το Μαράκι??? Φυσικά και του το αφιερώνω, πάω από'κεί!

-sigmataf..προτιμώ να αφήνω κάθε μέρα μία μπανάνα ύπουλα κάτω απ΄την εξώπορτα πάς και την πατήσει εκείνη τη μοναδική φορά του μήνα που βγαίνει...

-estarian συμπάσχω...κι εμένα δέ με βλέπω να αντέχω για πολύ ακόμα...και τί παραφιλολογία παίζει ρε σύ πως όποιος κάνει ιδιαίτερα ΚΑΙ δουλςύει χαλαρά ΚΑΙ τα κονομάει???

-Νίκος: Καλωσήρθες...ούτως η άλλως δέν παίρνεις σύνταξη απ'αυτή τη δουλειά, και να'θελα δηλαδή!

patsiouri said...

Το δεύτερο σχόλιο φυσικά πήγαινε σε σένα Barouak!

m_stelios said...

Είναι ωραίο να βλέπεις ότι υπάρχουν συνειδητοποιημένα άτομα τη σήμερον ημέρα που οι περισσότεροι τρώνε τα σκουπίδια που τους πασάρει το σύστημα και η φιλαυτία κυβερνά.
Ναι στείρωση έπρεπε να έχουνε κάνει σε αυτή τη μάνα βόδι. Το κακό είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλά από αυτά. Ωραίο Blog. Συγχαρητήρια.

annamaria said...

Συγχώρα με πατσιουρακι μου αλλά δεν κατάφερα να γελάσω!!
Τρελαίνομαι όταν βλέπω τέτοιες μανάδες.
Η κόρη μου έχει μια συμμαθήτρια που η μητέρα της της δίνει 20 ευρώ την ημέρα προκειμένου να τη δελεάσει και να μην πάει σχολείο αλλά να κρατήσει ένα μαγαζάκι που έχει η οικογένεια και μιλαμε για Γ Λυκειου.......
Αστα πατσιουράκι μου....

Anonymous said...

MMMMMOOOOOOOOOOYYYYYYYYY

ΣΠΙΘΑΣ said...

Με το αμάξι απο κάτω τι θα γίνει;
Φάτσα-κάρτα, κάθε μέρα, μπροστά μου!

Κατουρημένη ποδιά said...

εσύ το πες: "ιδιαίτερο"

nanakos said...

Όλοι μας τα έχουμε περάσει αυτά! Ο Παναγιωτάκης μια φορά με είχε κλωτσήσει επειδή είχε χάσει "Κο μικρό Σπίκι σκο λειβάδι". Νομίζω δε πως με είχε μουτζώσει κιόλας! Χωρίς αυτό βέβαια να είναι δυσάρεστο για τη μανούλα του!

patsiouri said...

-Στέλιο κι εγώ έτσι αισθάνομαι, πως θα'θελα να κυκλοφορώ με μιά ένεση και να στειρώνω ότι κάνει το μάτι μου να γυαλίζει επικίνδυνα...μήπως όμως είναι λίγο φασιστικό αυτό???Σ'ευχαριστώ!

-Αννα Μαράκι μου εγώ είχα μία φίλη στη Γ Λυκείου που οι δικοί της την κορόιδευαν που ήθελε να δώσει Πανελλήνιες...όποτε τους το έλεγε ξεραινόντουσαν στο γέλιο. Φυσικά δέν την έστειλαν φροντηστήριο, της έδινα εγώ τις σημειώσεις μου και τη βοηθούσα. Μάταια...γιατί δέ μπορούσε να διαβάζει, στο σπίτι γινόταν της πουτάνας ακόμα και τις μέρες των Πανελληνίων η μάνα της μάζευε και 10 γειτόνισσες και έσκουζαν όλες μαζί ενώ το κορίτσι -υποτίθεται-διάβαζε...
Τελίκά δέν πέρασε..έγινε κομμώτρια, έχει 3 παιδιά και βγάζει όσα δέ θα δώ εγώ στα πιό τρελλά μου όνειρα...αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα...

-keim...ικανό σ'έχω να μεταμφιέζεσαι και να μου κάνεις καψόνια!!!!!!

-Σπίθα: Μήπως θές να το πάρω να πάω βόλτα?? Τόσο κακός άνθρωπος λοιπόν???

-Κατουρημένη ποδιά: Πολλά ιδιαίτερα όμως ρε φίλε...(καλά, εσύ, ο Λαζ και το χιούμορ σας δέν υπάρχετε, μήν τα ξαναλέμε, πάντα αγαπημένοι καμάρια μου!)

-Νανάκο μου: Η αγαπημένη μου ηρωίδα ήταν πάντοτε η μάγισσα στο Χάνσελ και τη Γκρέτελ..φαντάσου να είχες το σπίτι των ονείρων σου και να στο τρώγανε δύο βλαμμένα...

ΣΠΙΘΑΣ said...

Εγώ θέλω να το πάρω, εσύ δεν το χρειά ζεσαι. Εκει θα μείνει;

patsiouri said...

Ελα, μόλις ξεπάρκαρα!

Σπιτόγατος said...

Εγώ θα είχα φύγει από νωρίς, αλλά ευτυχώς που δεν το έκανες κι εσύ και έτσι μπόρεσες να μας μεταφέρεις πολλές "έξυπνες" ατάκες...

Πάντως από τέτοιους γονείς έπρεπε η πολιτεία να αφαιρεί την επιμέλεια των παιδιών. Για να μην πω ότι θα έπρεπε να υπάρχει ειδική άδεια ικανότητας ανατροφής τέκνων...

Marina said...

Τελείως γκάου η μαμά! Αλλά και η μικρή που στα 16της δεν έμαθε ούτε τα βασικά, ξέρει όμως απέξω το χρώμα απο το βρακί της Λαμπίρη, βαδίζει στα βήματα της μαμάς !

Απορώ με την υπομονή σου! Απλά θα την είχα ΣΚΟΤΩΣΕΙ

patsiouri said...

-Σπιτόγατε άδεια ικανότητας αναπαραγωγής! Και οι υπόλοιποι στείρωση! Μόνο έτσι θα πάμε μπροστά!
Ο μικρός Αδόλφος...

-Μαρίνα: Εχω δεί και χειρότερα καλή μου, απλώς αυτό ήταν πρόσφατο...

Ellie said...

Το τι σε καταλαβαίνω δεν λέγεται όμως...αν αρχίσω να γράφω τις ατάκες που έχω ακούσει από διάφορους γονείς κατά καιρούς, γράφω πολύτομο έργο όχι βιβλίο απλά.Να τελειώσω το διδακτορικό και αν ξανακάνω ιδιαίτερο να μου τρυπήσετε τη μύτη....!!

If...ιγένεια said...

«ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΕΙΡΩΣΗ»


χαχαχαχ..

Βρομιστεράκι said...

Χαρά στο κουράγιο σου που κάνεις αυτή τη δουλειά...
Τι να πω?!
Η παναγία η τσαμπίκα να βάλει το χέρι της! :Ρ

Δέσποινα said...

πες τα συνάδελφε! καλά, όταν διάβασα ότι μιλούσες για 16χρονο έμεινα, νόμιζα ότι αυτά τα κουλά μόνο σε μένα τυχαίνουν!