Thursday, February 15, 2007

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΠΑΡΤΥ!!

Γεια σας παιδιά!!!
Μόλις ετοιμαζόμουν να πέσω για ύπνο όταν άκουσα κάτι νιαουρίσματα έξω από την πόρτα μου! Ήταν ο σπιτόγατος! Τσσσ, σά δέ ντρέπεστε, αμέσως το μυαλό σας στο πονηρό! Τον γιορτάσαμε χτές τον άγιο Βαρθολομ...έεε...σόρι, Βαλεντίνο, σώνει!

Ο σπιτόγατος με καλεί σε ένα πάρτυ και είναι τόσο καλός! μου επιτρέπει να φέρω και 5 φίλους μαζί μου!! Επειδή αρκετούς πρόλαβε άλλος να τους καλέσει, σας εφιστώ την προσοχή!!

Φιναλίστ για τη μεγάλη βραδιά είναι οι εξής:

Anima rana!!
Μαράκι!!!
Sevarose!!!!

δηλαδή μερικές από τη βατραχοπαρέα

και ακόμα p.d, ένα καινούριο super σχόλιο στο blogaki μου!
και ladychill, ένα blog που μου αρέσει πολύ!

Ψιλικατζού μή σκούζεις, είμαι σίγουρη πως είσαι ήδη καλεσμένη!!! Θα τα πούμε εκεί!!!

Θέλω και το Μαράκι, το αλλοδαπό βρέ, να καλέσω, δέν ξέρω άν γίνεται που δέν έχει blog, ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ!


Λοιπόν μικροί μου περίεργοι, το patsiouri δέν έχει μόνο 5 αλλά 12346785 μυστικά να κρύψει, γι αυτό κλείνω τα μάτια, θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια και πάμε!

1: Όταν ήμουν 5 ή 6 χρονών, η μαμά μου με έστειλε να κοινωνήσω γιατί ήταν άρρωστη η αδερφούλα μου και δέν είχαν ποιός να με πάει. Εγώ όμως έπεσα στον πειρασμό και σά δεύτερη Εύα πήγα στο super παγωτατζίδικο της γειτονιάς και αγόρασα ένα τεράστιο παγωτό χωνάκι μηχανής! Όταν γύρισα πίσω η μαμά μου με ρώτησε για την εκκλησία, της είπα αθώα πως όλα εντάξει και τότε μου άστραψε ένα χαστούκι και μου έδειξε στον καθρέφτη τις σοκολάτες με τις οποίες ήταν πασαλειμένο το μουτράκι μου!

2: Φοβόμουν και ακόμα φοβαμαι τους κλόουν..Δέν έχουν κάτι πολύ παράξενο και ζόρικό τα μάτια τους??

3: Λατρεύω το σκυλάκι μου, νομίζω πως το αγαπώ περισσότερο από τη ζωή μου και μήν αρχίσετε το κράξιμο..

4: νομίζω πως οι φίλοι μας είναι πλέον "ότι πολυτιμότερο έχουμε", και το μωρό μας, δέ λέω..αλλά.....είναι απρόβλεπτη η ζωή...

5: Κανείς από τους κοντινούς μου δέν ξέρει για το blog και δέν έχω καμία διάθεση να το πώ σε κανέναν, παράλογο???


Ξέρω,πέντε ήταν, το έκτο το καταλάβατε, δέν ξέρω να βάζω links, ας βοηθήσει κάποιος!

Άν δέν τα πούμε μέχρι την Τρίτη ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ σε όλους, το patsiouri ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΕΥΓΕΙ ΤΑΞΙΔΑΚΙ!! ( όχι καλέ μου σπιτόγατε, μήν ανατριχιάζεις, σε σπιτάκι θα πάω πάλι!)

15 comments:

Σπιτόγατος said...

Φοβάσαι τους κλόουν;;;

Για τα links θα σου γράψω άλλη φορά. Να έχεις επιστρέψει κι όλας...
;)

patsiouri said...

Μόνο??? Εγραφα προχτές καιστην Άννα Μαρία πως όταν σπούδαζα ντρεπόμουν να το λέω..Η τότε κολλητή μου με φιλοξενούσε συχνά στο Παγκράτι και πάνω από το κρεβάτι των φιλιξενούμενων κρεμόταν μία μαριονέττα κλόουν...Μιλάμε για πολλές άγρυπνες νύχτες!!

PD said...

Πατσιουράκι μου γλυκό μην ανησυχείς, όλοι έχουν «ενοχοποιημένες» φοβίες, απλά δεν είναι όλοι τόσο θαρραλέοι για να τις παραδεχτούν. Εγώ πάλι φοβάμαι τα πουλιά (και Τα Πουλιά του Χίτσκοκ είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες).
Gracie mille που λένε και στο χωριό μου για τα καλά σου λόγια, και κυρίως για την πρόσκληση. Φιλώ σε, κι επιφυλλάσομαι για την συνέχεια.

Υ. Γ. Θα περιμένω φυσικά για τις απαντήσεις στις Fight club απορίες μου, κι όχι μόνο από σε.

patsiouri said...

Άκου εκεί πατσιουράκι μου γλυκό...μερικοί άντρες έχετε πού θράσσος!!

Πλάκα κάνω pd, μήν ανησυχείς,όταν γυρίσω με το καλό θα ξεκκοκαλίσω όλων σας τα μυστικά και θα προσθέσω τα καυστικά μου σχόλια!

anima rana said...

Θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες για το περιβόητο πάρτυ. Πού, πότε κλπ...

Οσο για τα 6 μυστικά μου...Για ποιό λόγο χρειάζεται να τα αποκαλύψω?

Δωστε μου περισσότερες πληροφορίες, είμαι ένα κουτό βατράχι και δεν ξέρω απ'αυτά!

κουάξ!

david santos said...

Helo!
Veru good
Tank you

S`agapo greek

ΠΡΕΖΑ TV said...

Ειμαι ο Νικος και ειμαι καλα!!!

Katerina ante portas said...

Oρίστε patsiouri, μέχρι και πορτογαλέζικες επισκέψεις έχει το blog!
Καλό τριήμερο!

patsiouri said...

Άχ, ευχαριστώ, με καθυστερήσανε στη δουλειά και φεύγω σε μία ώρα, δηλ. μεσάνυχτα, ευχηθείτε μόνο να φτάσω!!!

Απορία: Ο Πορτογάλλος πού καταλαβαίνει τί γράφω??? Τον παρακαλώ μέχρι να γυρίσω να μου την έχει λύσει!

Animaki για λεπτομέρειες στο σπιτόγατο, στο μαράκι, όπου θές, χοντρικά γράφουμε όλοι 5 μυστικά μας!

Preza κι εγώ είμαι το Πατσούρι, είμαι super και σκέφτομαι ποιό cd του Τζιμάκου θα παίξω στο δρόμο για να είναι και το ταξίδι super!

Κατερινάκι μας σου άρεσε το σχόλιο για τον Κρητίκαρό σου?? Τρέχω να δώ την απάντηση που είμαι σίγουρη πως θα είναι όλα τα λεφτά!

Sigmataf said...

Καλή διασκέδαση.

Anonymous said...

ti na kanw??? na pw 5 mistika?
tha to skeftw kala kai tha sta pw tin deftera...
mmmm....xalara mistika e? oxi apates, opla kai tetoia e?
ok...

Anonymous said...

ok, c'est partie!

1) Misw thanasima, den antexw, den mporw, tin citronela ki oti mporei na mirizei citronela. Apo igro piatwn, mexri fagito (indiko i tailendeziko sinithws- ekei tin pataw) .
Mou thimizei to sampouan/lotion/skoni gia tis pseires IVALITEN pou prepei na faga stin mouri se megales doseis gia na mou meine toso entona...

2) Sfazw antrwpo an kathisei panw stin kouverta mou. Eite prokeite gia rixtari ston kanape eite gia kouverta/paplwma sto krevati. Etsi kai thelisw na girisw kai mplokarei kati, ginome san to Hulk.
Exou kai i famous frasi mou 'te assis sur ma couverture" pou o Val exei varethei n akouei edw kai 10 xronia. Pleon gelaei i tin leei mazi me mena i prin kan to pw.... xereis twra...

3) Einai adinaton n akoumpiseis ta podia mou, gampa i mpouti, i gonato xwris na ourliaxw i na petaxtw ws to tavani. Gargalieme friktotata sta podia. Masaz kapout.
Den eipa xaidepseis e.... ola ki ola.

4)stin deftera gimnasiou, eixame noikiasei garsoniera gia na kanoume ta skasta mas pio aneta giati pou na trexeis twra 6 wres apo kefeteria se kafeteria...xwris na peseis kai se gnwsto...kai pou? stin larissa twra...
Eixe mia fili koliti noikiasei me ton gomeno ena ipogeio sto kentro (aftos itan enilikos) kai diname ki emeis ap to xartziliki gia na tin moirazomaste oloi mazoi...
eixame valei epiplakia, mpalonia tis apokries...
vgazame fwtografies, kai itan akrivws apenanti ap tin astinomia...
100 apousies standar to xrono... oi goneis den to mathane pote.

5) stin triti likeiou me ton Stefano, pou eimastan mazi episimo zevgari gai poli kairo kai ton latrevw akomi ki einai filos politimos pia, gia na......... bip! eixame vgalei diplo kleidi ap to ergastirio tis mamas mou kai pigename vradia... I mama mou omws ws modistra den exei wraria sigekrimena...paei ana pasa wra... den sou lew agxos twra... mono elkos den kaname....
i mama den to mathe pote. ki oute prokeite...

den lew alla...
filakia!

patsiouri said...

Λέω να δεχτώ την πρόσκληση για Λάρισσα!!!

Χά, θα έχουμε πολλά να πούμε με τη μαμά σου!

Ελπίζω ο κακομοίρης ο Val εκτός από την κουβερτοατάκα να μήν ακούει συνέχεια τη γνωστή άλλη ατάκα: " Ακου να δείς, ο Στέφανος δέν θα το έκανε ποτέ αυτό!!!"

~~kindergarden teacher ~~ said...

ΤΥΧΕΡΗ ,,το γλυτωσες το γκρεμοτσακισμα ..ειδες τι καλη που ειμαι ε;΄
ηρθεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε επιτελους παιδια ...εδεησε ο μπλογκερ και ηρθε το σχολιο του πατσιουρακιουυυυυ μου
..σε φιλω γλυκα γλυκα ,ματς
μουτς
@@
<
(0)

patsiouri said...

Δέ νομίζω να εδέησε ο blogger σέβα μου, μάλλον το δικό μου pc τα"χει φτυσμένα και δέν κάνει καλή αντίδραση με το blog σου!

Κάτσε να γυρίσω Αθήνα και μου φαίνεται ότι πάλι στη βατραχίτσα θα κουτσομπολεύουμε!