Wednesday, March 28, 2007

AND.....THERE SHE IS !!!!!





Για να σας θυμίσω τα τρυφερά αισθήματά σας για τα ζώα τα οποία υποθέτω πως μετά το τρομακτικό ομολογουμένως πόστ του Νικόλα θα έχετε ξεχάσει…σας παρουσιάζω και τη δική μου Κούκλα!!!

Το Χοντρό Όνειρο ήρθε στην αγκαλιά μας πρίν 13 χρόνια περίπου..
Ήταν δαρμένο, ταλαιπωρημένο, πεινασμένο και φοβισμένο…

Δε θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη της νύχτα στο σπίτι μας.
Η καρδούλα της χτυπούσε ασταμάτητα από το φόβο. Όταν κάποιος επιχειρούσε να την ακουμπήσει, έβγαζε μικρές κραυγές πόνου, χωρίς να έχει πονέσει..
Προφανώς κάποιοι το έβρισκαν πολύ αστείο να παίζουν πετροπόλεμο με στόχο το Χοντρό Όνειρο μέσα στο χωραφάκι που ήταν πεταμένο και φυλακισμένο και είχε συνδέσει την οποιαδήποτε επαφή με πόνο…
Τη νύχτα είπαμε να την αφήσουμε στη βεράντα να κοιμηθεί.
Η αδερφή μου με ξύπνησε κάποια στιγμή πανικόβλητη, « ρέ, έχει καταιγίδα έξω, πάμε να βάλουμε μέσα το σκυλάκι »

Το Σκυλάκι είχε τρομάξει τόσο πολύ που είχε πάθει αμόκ, έτρεμε περισσότερο και από μένα τη νύχτα που είχε μπεί ο διαρρήκτης στο δωμάτιό μου και έτσι οδηγηθήκαμε στην απόφαση να αποκτήσουμε κατοικίδιο…

Τα 13 χρόνια που ακολούθησαν, το Χοντρό Όνειρο κοιμάται σε δικό του κρεβάτι, με δικό του μαξιλάρι και δικό του κουβερτάκι με μαργαριτούλες πάνω!
Φυσικά πάντα μαζί της στο δωμάτιο πρέπει να υπάρχει και κάποιος άλλος!
Το έχουμε πάρει απόφαση πως το Παιδί δεν την αντέχει τη μοναξιά!
Το δωμάτιο αυτό φυσικά είναι το δικό μου, τώρα τελευταία που έχω ξεκόψει από το πατρικό λιγουλάκι, έχουν αναλάβει οι δικοί μου οι οποίοι το βλέπουν σαν το τρίτο τους παιδί, χωρίς καμία υπερβολή!

Δεν υπάρχει περίπτωση να κανονίσει κάποιος από την οικογένεια διακοπές ή άλλη αναχώρηση αν δε βγάλουμε όλοι τα καρνέ να σιγουρευτούμε πως τη συγκεκριμένη ημερομηνία υπάρχουν τουλάχιστον άλλοι δύο διαθέσιμοι στην Υπηρεσία της Μεγαλειοτάτης…
Δεν υπάρχει επίσης περίπτωση να παίζει έξω καταιγίδα, ντέρμπι Εθνικής ή Γαύρος-Βάζελος και οτιδήποτε ενέχει το φόβο της κροτίδας, χωρίς να έχουμε κανονίσει ποιος θα κάτσει μέσα το συγκεκριμένο βράδυ για baby-sitting !! Μάλιστα, οι φίλοι τσακώνονται και ποιος θα πρωτοέρθει για παρέα γιατί όλοι βλέπουν το Χοντρό Όνειρο κάπως σαν ανηψάκι τους! ( δε μιλάει, δεν ενοχλεί, είναι ελαφρώς χαζό και δειλό…τι να πείς, το ιδανικό παιδί!)

Θα έπρεπε να είναι το πιο ευτυχισμένο σκυλάκι του κόσμου, όμως υπάρχουν σκιές στα ματάκια του…

Από εκείνη την πρώτη νύχτα φοβάται οτιδήποτε έχει σχέση με αστραπή, βροντή, κεραυνό και βροχή, όσο τίποτε άλλο..
Φοβάται και έξω..άν κάποιος πάει να το πλησιάσει ή να το χαιδέψει παίρναι δρόμο κλαίγοντας…( οι πέτρες που λέγαμε..)
Μετά από τόσα χρόνια, φοβάται ακόμα πως θα το παρατήσουμε! Όταν μένει για λίγο μόνο του, παρ’όλο που ξέρει πως στάνταρ κάποιος ύστερα από μερικές ώρες θα επιστρέψει, κλαίει ήσυχα ήσυχα σε σημείο που να ραγίζει η καρδιά των από πάνω που έχουν τα κλειδιά και κατεβαίνουν αυτοί να του κάνουν παρέα!

Αυτά λοιπόν..ελπίζω να μη φανώ γελοία λέγοντας πως δε βρίσκω καμία διαφορά στο να φροντίζω το Χοντρό Όνειρο από το να φροντίζω ένα κανονικό παιδί…απλώς είναι αρκετά πιο εύκολο γιατί δε ζητάει και τίποτα, μόνο αγκαλιά, μπαλάκι και το γιαουρτάκι του το βράδυ…καλό απόγευμα!!

33 comments:

Fibi said...

Τι γλυκούλι ποστάκι, μας άνοιξες την καρδυά σου και μας έδωσες την πιο γλυκειά εικόνα :)

~~kindergarden teacher ~~ said...

πωπω τι γλυκο τι τυχερο που βρηκε εσας ,το διαβαζα και ξεχασα πωσ ειναι σκυλακι .αυτο ειναι ανθρωπος καλεεεεεεεε
ετσι ηταν η Λιζα μας ,,δεν σου κανω πλακα μου μιλουσεεεεε..οταν γεννησα καθοταν εξω αποτην πορτα μου φυλακας δεν αφηνε ανθρωπο να μπει αν δεν ελεγα εγω το οκ .εκανε σαν τρελη οταν εβλεπε το μωρο ..κι αλλα πολλα ποδεν γινεται να γραψω ,
...παρολοπου στομπλογκ εχω ολο γατια ..τα σκυλια αγαπω περισσοτερο ..

ο δείμος του πολίτη said...

Εγώ πάντως ζώο σπίτι δεν έχω. Τα θέλω ελεύθερα και όσα μπορούν να μένουν δίπλα μας έχουν πολλές απαιτήσεις και αφήνουν πολλές υποχρεώσει;.

MTdoggie said...

δεν ειναι απλα τελεια τα σκυλια??? να το χαιρεσαι το γλυκουλινι(οπως καταλαβες αγγιξες ευαισθητο θεμα!).και ο δικος μου σκυλος ειναι το μωρο της οικογενειας και μοιαζει με το δικο σου αλλα σε πιο large πολυ πιο large μεγεθος!

snikolas said...

Ε άμα τρώει και το γιαούρτι του το βράδυ… super! :)

MTdoggie said...

snikola και ο δικος μου χτυπαει ενα γιαυρτακι τη μερα!περα απο την πλακα κανει καλο στο τριχωμα!

vlacha said...

Πράγματι άγγιξες ευαίσθητο σημείο! Πόσο θα ήθελα να μπορούσα νά έχω ένα σκυλάκι, αλλά δεν γίνεται στην παρούσα φάση της ζωής μου. Και δεν μου φαίνεται τίποτα υπερβολικό από αυτά που κάνετε για να το φροντίσετε!
:)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Γουφ!
Κι ο δικός μου, που τον εμάζεψα από το πάρκο πριν 5,5 χρόνια, ενός χρόνου κούταβο, ακόμη έχει κάτι φοβίες... Θυμούνται τα ζα, θυμούνται!

Anonymous said...

Kakomoires nomizate tha sas xexasw, akoy ekei re krebati sto skylo, re pate kala re;;
Psit. koukla, na soy pw, ama meineis egkyos methayrio kai soy pei o doctor pws eisai allergikh sto skylo kai kindyneyei to paidi ki esy mazi ti tha kaneis;
Ekei na sas dw blammenes poy konteyete na antistrepsete toys nomoys ths fyshs oloys, kante paidia re poy asxoleiste me ta tetrapoda, gi ayto exoyme ypogennhtikothta, psofaei to zwntano kai kanete les kai xalase o kosmos kai einai kai megaloytsiko to diko soy.

Anonymous said...

patsiouri μου πολύ γλυκό το σκυλάκι σας... παρ'όλο που δεν είμαι και πολύ φιλόζωη ή μάλλον τα αγαπάω τα ζωάκια αλλά δικό μου δεν θα ήθελα να έχω ένα γιατί δεσμεύεσαι πολύ και εγώ δεν μπορώ... δεν θέλω να φτιάχνω το πρόγραμμά μου γύρω από την ζωή του κατοικίδιου μου... αν είχα δικό μου κατοικίδιο είμαι σίγουρη πως θα το παραμελούσα και δεν μου αρέσει να υποφέρει το κακόμοιρο εξ αιτίας μου....
και που είσαι φίλε ανώνυμε αν έχεις κότσια γίνε επώνυμος.... τα παιδιά θέλουν και λεφτά και στην Ελλαδίτσα μας λίγοι είναι οι εκλεκτοί που τα χαίρονται.... όσο για την υπογενιτηκότητα, ξεκίνα εσύ να λύσεις το πρόβλημα...
ρώτα και εμένα που είμαι απο ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΚΝΗ οικογένεια και θα σου πω τι λούκι τραβάμε....
patsiouri μου sorry που απάντησα στον ανώνυμο αλλά μου έσπασε τα νεύρα...
φιλάκια....

Σπιτόγατος said...

Τετοιο σκυλάκι το θέλω κι εγώ στο σπίτι μου...;)

patsiouri said...

-Fibi καλώστην!! Δέν υπάρχει όντως τίποα πιό γλυκό από κάποιον που σε λατρεύει χωρίς να ζητάει τίποτα! Η ανιδιοτέλεια σε όλο της το Μεγαλείο!!

-Σεβάκι ναί, ρε σύ άν τα παρατηρείς καθημερινά δέν έχουν καμία διαφορά από τους ανθρώπους!
Το Χοντρό Όνειρο ΄εχει ειδοποιήσει τους γείτονες μία φορά παλιά που είχα λιποθυμήσει..εγώ φυσικά δέν την άκουγα αλλά μου είπαν πως βγήκε στο μπαλκόνι και ούρλιαζε όπως οι λύκοι στα θρίλερ...φυσικά δέν έχει ξαναουρλιάξει ποτέ!!

-Δείμε υπάρχουν είδη ζώων που όντως είναι κρίμα να τα φυλακίζειςμαζί σου, ένα σκυλάκι όμως...αρκούν δύο χάδια σου για να μή θέλει να ξεκολλήσει από κοντά σου..άρα είναι πλασμένα να ζούν μαζί μας..όσο για τις υποχρεώσεις ναί, έχεις ένα δίκιο, όλα γίνονται όμως..( τουλάχιστον δέν είναι ΚΑΙ οικονομικές να έχεις κι άλλα άγχη!)

-Mtdoggie ναί, γιαουρτάκι, εμείς λόγω πάχους έχουμε και μηδέν λιπαρά! Όσο για το μωρό της οικογένειας...φοβάμαι την ώρα που οι δικοί μου θα λαλήσουν τελείως, θα μας αποκληρώσουν και θα τα αφήσουν όλα στο Σπίτι του Σκύλου!

-Νικόλα μακριά τη φίλη σου μόνο!!

-Βλάχα μου που θα πάει, θα γίνει και αυτό, προς το παρόν να αγαπάς και να φροντίζεις όποιο σκυλουκάκι βρεθεί μπροστά σου!!

-Καινούριε Σκύλε καλωσήρθες!! Σπιτόγατε πρόσεχε, θα σε φάνε, εκτός άν προσλάβεις τη Μπαλλού για security!!

-Spaigeck το καταλαβαίνω πως άν ζείς μόνη σου ένα σκυλάκι είναι τεράστια ευθύνη..Κι εμείς τόσοι είμαστε και καιά φορά υπάρχουν προβληματάκια..το θέμα είναι πως άν μπεί στη ζωή σου ξαφνικά την πάτησες!! Μόνη σου θα θές όλα να περιστρέφονται όλα γύρω από αυτό!!

Ά, και να αγιάσει το στόμα σου! Ο μόνος λόγος που δέχομαι ανώνυμα είναι γιατί προσπαθεί και το Μαράκι που δέν έχει μπλόγκ να μπαίνει, αλλιώς θα τα είχα κλείσει!!Αυτός εντωμεταξύ μας έχει βάλει στο μάτι τους φιλόζωους, έχει χωθεί και σε άλλη παρόμοια συζήτηση..

-Και τέλος...Ανώνυμε το σκυλί μου θα ζήσει 20, 25 και 30 χρόνια γιατί έχει πάρει προσοχή, αγάπη όσο δέν παίρνει και χαίρει άκρας υγείας..
Τα παιδιά σου πάλι τα λυπάμαι γιατί άν έχεις, φαντάζομαι θα τα ποτίζεις χολή από την ώρα που γεννήθηκαν..τα καημένα..
Όσο για την απορία σου, σά να με ρωτάς τί θα γινόταν άν το ένα μου παιδί ήταν αλλεργικό στο άλλο..τί να σου πώ!

Και καλά σου λέει η spaigeck, για ένα κράτος που ουρλιάζει για την υπογεννητικότητα ενώ δέν παρέχει καμία μα καμία ενίσχυση στα νέα ζευγάρια που θέλουν αλλά δέν αντέχουν οικονομικά να γίνουν γονείς...καλά να πάθει...να μείνει χωρίς πολίτες, να σταματήσουμε να γεννάμε και να έχουμε όλοι ζωάκια..να δώ από ποιούς φορολογούμενους θα τρώνε χρήματα μεθαύριο άν δέν υπάρχουν εργαζόμενοι..αυτά!

patsiouri said...

Σπιτόγατε...νιέ νιέ νιέ νιέ νιέ...δέ στη δίνουμε!!!!
Πάρε ένα όμως, η χαρά του κατοικίδιου θα είσαι που περνάς πολύ χρόνο στο σπίτι!!

An-Lu said...

Ένα κουκλί είναι το Χοντρό Όνειρο και πολύ τυχερό που σας βρήκε!
(αλλά γιαούρτι σε σκύλο;)
Δως της μερικές σφικτές αγκαλιές από μένα!
((((((((Χοντρό Όνειρο)))))))))
Σμουτς!

MTdoggie said...

ασε τους προτεινα να παρουμε και δευτερο πριν απο λιγες μερες και η αντιπροταση ηταν να παρουμε δευτερο σκυλο αλλα να φυγω εγω απο το σπιτι!χι!χι!οπως καταλαβες με επεισαν να μεινουμε με ενα μονο.δυστυχως οι ευθυνες θα διπλασιαζονταν.
οσο για τον ανωνυμο:ανθρωπος που οχι απλα δεν τα πηγαινει καλα με τα ζωα-ισως λογο παιδικων τραυματικων εμπειριων-,αλλα καποιος που φαινεται να τα μισει ειναι ανικανος να νιωσει οποιαδηποτε μορφη αγαπης.ελπιζω τετοιοι ανθρωποι να μην κανουν ποτε παιδια και ας αφανιστει η Ελλαδα απο το χαρτη!

MTdoggie said...

και για να μην λεμε οτι θελουμε ειναι επιστημονικα αποδεδειγμενο οτι ανθρωποι που ερχονται σε επαφη με ζωα εχουν πιο δυνατο ανοσοποιητικο συστημα με αποτελεσμα να εμφανιζουν σπανια αλλεργιες.

patsiouri said...

-An Lu το ήξερα πως θα σου αρέσει, θα στη φιλησω και καλές διακοπούλες!!!

-Mt μου είναι και το καλύτερο αντικαταθλιπτικό, τα συνιστούν όλοι οι ψυχίατροι ειδικά σε μοναχικούς και ηλικιωμένους..
Συμφωνώ επίσης πως όποιος δέ συμπαθεί τα ζώα μάλον δέν αγαπάει ούτε τα στριμμένα άντερά του!!

Σπιτόγατος said...

Μακάρι να μπορούσα να έχω ένα κατοικίδιο, αλλά παρότι περνάω όντως πολλές ώρες στο σπίτι, όταν βγω ξεχνάω να επιστρέψω...οπότε δεν το βλέπω...

Anonymous said...

ti epathes???
papandreou_32@hotmail.com

pes twra!

Anonymous said...

Είμαι ο Λέννυ και μπαμπάς μου είναι ο μαλάκας ο Νάνακος. Είδα τη φωτογραφία του Χοντρού Ονείρου και μου έτρεξαν τα σάλια. Πολύ θα ήθελα να την... γνωρίσω! Οκ! Βασικά να την καβαλήσω θέλω γιατί είναι ζουμερί και τρώει καθημερινά γιαούρτι όπως κι εγώ! Θα τα πάμε μια χαρά! Ο μόνος ενδοιασμός που έχω είναι πως αυτή είναι 91 χρονών κι εγώ 14. ¨Όχι πως έχω κόλλημα με τις ηλικίες αλλά απλά το επισημαίνω για να μην απορήσει όταν την ώρα του σεξ της τραγουδήσω το 'Mrs Robinson'. Δεν με νοιάζει αν κάνει παιδιά. Είμαι μικρός για δεσμεύσεις και οικογένεια.

Περιμένω νέα σας,

Λέννυ.

patsiouri said...

-Σπιτόγατε ναί ρε γαμώτο, άν είσαι μόνος σου είναι τρομερή η δέσμευση...

-Μαράκι τίποτα ρέ, απλά δέ θυμόμουν σε ποιά σελίδα βλέπουμε τις photo του Νοαh και ήθελα να σε ρωτήσω!

- Boys το Χοντρό Όνειρο είναι κορίτσι από σπίτι, για σπίτι, με σπίτι, μουγγό, αλλά δυστυχώς για σάς όχι ορφανό!!
Αυτό σημαίνει πως γαμπρός και πεθερός θα περάσετε κάτω από τα δρακόντια κριτήριά μας για να την πλησιάσετε!!
Το τρίπατο στη Σουβάλα και το αυθαίρετο στα Σούρμενα ξεχάστε το από τώρα!!

Όσο για την ηλικία μας, κυκλοφορούν πολλά ζιγκολό εκεί έξω πρόθυμα να συναναστραφούν με μάς και τα γιαουρτάκια μας, άρα ούτε κι εκεί σας έχουμε ανάγκη, άλλωστε το Χοντρό Όνειρο μιλά καθημερινά με τις Συντρόφισσες Ντέμι, Μαντόνα, Τζόαν, Ελίζαμπεθ, Τζίνα κτλ..

Άν βέβαια σκοπός σας δέν είναι να μας αποκαταστήσετε αλλά μόνο να μας καβαλήσετε, δεχόμαστε ευχαρίστως γιατί είστε δύο κούκλοι!!Φιλιά Τρελλά!!!

Χοντρό Όνειρο+ Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων!

annamaria said...

Μπορώ να καταλάβω απόλυτα την κάθε λέξη σου αλλά και τα συναισθήματα που σου γέννησε αυτό το ονειρεμένο κουκλακι.
Αυτό που αδυνατώ να καταλάβω είναι τo πως είναι δυνατόν να υπάρχουν τέρατα που ερεθίζονται βασανίζοντας αυτά τα αθωα πλασματακια.
Μου είναι πραγματικά αδιάφορος ο κάθε ανώνυμος αλλά και επώνυμος που θα κατακρίνει την αγάπη μου προς τα πλασματακια αυτά.
Σου έχω γράψει και άλλη φορά πως για μένα η Αθηνουλα μου είναι η δεύτερη κορούλα μου, είναι το τέταρτο μέλος της οικογένειας μου !
Χάρηκα πολύ που την είδα, αλλά δε σου κρύβω πως περισσότερο χάρηκα που θυμήθηκες να με ειδοποιήσεις.
Δώσε της ένα φιλάκι από μένα σε παρακαλώ!!

tiranoulis said...

makari oloi na itan san kai sena exw mazepsi polla talaiporimena plasmatakia to thema einai oti prepei na kanei kati to kratos gia afta giati esy egw kai oloi oi alloi pou prospathoume na ta prostatepsoume den ftanoun....
poli kalo kai gliko post bravo....

Άρης said...

Χρόνια τώρα δεν έχω σκύλο στο σπίτι ... αλλά μου θύμησες την μοναδικότητα του κάθε πιστού φίλου.... Γλύκας είναι

Anonymous said...

Πολύ όμορφη! θα' θελα να ' χα κι εγώ αλλά δεν υπάρχει χρόνος ν ατο φροντίσω...Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να γυρίζεις σπίτι και να σε περιμένει μαι τόσο γλυκιά φατσούλα!

patsiouri said...

-Άννα Μαράκι μου όπως υπάρχουν τέρατα που τη βρίσκουν να βασανίζουν τέτοια πλασματάκια, έτσι υπάρχουν και άνθρωποι (εγώ) που θα την καταέβρισκαν να βασανίζουν τέτοια τέρατα..Γενικά δέ μπορώ να κάνω κακό σε άνθρωπο, αλλά άν έπεφτε στα χέρια μου ένας τέτοιος, ο ..Χάνιμπαλ θα έτρωγε στη σκόνη μου..νομίζω πως δέν υπήρχε περίπτωση να τον λυπηθώ μέχρι το (φρικτό) τελος..

-Εντροπία ναί, δέν είναι το πιό γλυκό συναίσθημα??

-Τυρρανούλη έχεις απόλυτο δίκιο, το κράτος θα έπρεπε, από την περίθαλψη και τη στείρωσή τους μέχρι τις ποινές στα δικαστήρια για τους βασανιστές τους..κάθε λίγο εμείς θα λερώνουμε τα χέρια μας με αίμα???Μπου χα χα!!

-Lifewhispers ναί, και μόνο που το βλέπεις ξεχνάς κούραση, άγχος, τα πάντα, η ώρα της βραδινής βόλτας ειδικά είναι βάλσαμο!

CrazyCow said...

όμορφη είναι... χάιδεψέ την και για μένα λίγο.. :) :P

Κατουρημένη ποδιά said...

έχω ακούσει ότι τα σκυλιά κατουράνε για να οριοθετήσουν την περιοχή τους. Να πλησιάσω?

MTdoggie said...

"κατουρημενη ποδια" εσυ ποιο σκυλο ανηκεις εσυ??!

patsiouri said...

-Cow: Ναί αμέ!!!

--Κατουρημένη ποδιά κι εσύ κατουρημένη είσαι, δέ θα υπάρξει πρόβλημα!!

anima rana said...

Ti όμορφο ζωάκι είναι αυτό?? Τι ζουζούνι?? Τι καλούλι??? Μπραβο patsiouraki, να το αγαπάς και να το φροντίζεις πάντα το μικρούλι! Σε λίγο καιρό θα ντεμπουτάρει και το δικό μου το βλαστάρι.

..οσο για τον παπάρα τον ανώνυμο, που για να είναι ανώνυμος, μάλλον δεν έχει παπαράκια, θέλω να δηλώσω ΕΥΤΥΧΩΣ που είσαι τόσο μαλάκας και αποκαλύπτεσαι φιλαράκο! Τόσο τουβλο κι εσύ, ε?? Απο αυτά με τις δώδεκα τρύπες!!!

καλύτερα χωρίς παιδί για μια ζωή παρά με παιδί απο έναν γελοιο σαν εσενα.

φιλάκια χαριτωμένε...

Anonymous said...

13 xronia, e?
ma sti foto fainetai neotato!!!
ax i kalozoia!!! zoi kai kota pernaei to skyli :P

Anonymous said...

Το διάβασα το ποστ επιτέλους και φυσικά μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ το χοντρούλικο όνειρο είναι γλύκα ...για το σχόλιο της ανώνυμης κυρίας ...καλύτερα να ψάξει να βρει λίγη αγάπη μέσα της πριν κάνει παιδιά ...γιατι όπως είπες χολή θα τα γεμίσει τα καημένα...όταν ξέρεις να αγαπάς αγαπάς όλη τη φύση...όλα παιδιά του Θεού ειναι ακόμα και τα ζώα και πρέπει να τα προσέχουμε και να τα φροντίζουμε...κι έτσι αγαπάμε και τους ανθρώπους όποιος κανει διαχωρισμούς είναι προβληματικός με όλα τα ζωντανά + ανθρώπους !!!!